Przetargi.pl
Adaptacja budynku gospodarczo-socjalnego w Nadleśnictwie Choczewo na kancelarie

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 572 26 00 , fax. 058 572 26 06
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    Świerkowa 8
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 572 26 00, fax. 058 572 26 06
    REGON: 190036795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip/lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku gospodarczo-socjalnego w Nadleśnictwie Choczewo na kancelarie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja powierzchni strychu nieużytkowego w budynku gospodarczo-socjalnym Nadleśnictwa Choczewo (działka nr 533/11 obr. Choczewo) na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa z rozbudową istniejącej klatki schodowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Podstawowy zakres prac obejmuje: • adaptacje pomieszczeń poddasza nieużytkowego na biura, • wyburzenia biegu schodowego w istniejącej klatce schodowej, • rozbudowę istniejącej klatki schodowej, • poszerzenie jezdni przy dojeździe do budynku gospodarczo-socjalnego, • wykonanie wewn. instalacji wod-kan dla adaptowanych pomieszczeń, • wykonanie wewn. instalacji elektrycznej dla adaptowanych pomieszczeń, • wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń adaptowanych na biura. Adaptacja pomieszczeń poddasza na pomieszczenia biurowe przy klatce schodowej wymaga zapewnienia prawidłowej ewakuacji. Projektuje się nową klatkę schodową spełniającą warunki drogi ewakuacyjnej. Wydzieloną drzwiami w poziomie parteru i poddasza. Istniejące pomieszczenia poddasza stanowią obecnie powierzchnię nieużytkową. Nowe rozwiązanie projektowe zakłada wydzielenie 3 niezależnych pomieszczeń biurowych, dwóch podręcznych magazynków, pomieszczenia socjalnego (pokój śniadań) oraz toalety i korytarza. Kolejność realizacji : • wyburzenie istniejącej klatki schodowej, • rozbiórka części istniejących ścian, płyty stropowej, belek żelbetowych, posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, wycięcie otworów w ścianach, • rozbiórka elementów zewnętrznych: chodnika przy budynku, krawężnika drogowego, • wywiezienie gruzu na składowisko, • wykonanie wykopów pod rozbudowę, • wykonanie ław fundamentowych, ścian podziemia i płyty żelbetowej pod posadzkę , • wykonanie izolacji ścian podziemia, • wykonanie ścian parteru, belek, płytowych schodów żelbetowych, nadproży, • wykonanie ścian piętra, belek (nadproży) w miejscach przekucia, • wykonanie drewnianej konstrukcji dachu, • zamurowanie zbędnych otworów, • osadzenie stolarki otworowej, • wykonanie ścianek działowych, tynków wewnętrznych, okładzin z płytek, • montaż urządzeń instalacji użytkowych, • roboty posadzkowe, malarskie, • ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachów, • wykonanie podbudowy oraz uzupełnienie nawierzchni drogowej w rejonie wykonanie poszerzenia części jezdni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składają się: 1) Projekt budowlany wraz z projektami branżowymi, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 3) przedmiar robót (dokument pomocniczy). 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości (na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Wykonawca może zaoferować przedłużony okres gwarancji jakości za co otrzyma punkty w ramach kryterium oceny ofert. 4. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: wykonywanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia (wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach