Przetargi.pl
Adaptacja budynku gospodarczego w Dobie na cele kulturalno-rekreacyjne

Gminny Ośrodek Kultury w Wilkasach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Olsztyńska 54
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-874280416,4280641,606223089 , fax. 0-87 4280416
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Wilkasach
    ul. Olsztyńska 54 54
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-874280416,4280641,606223089, fax. 0-87 4280416
    REGON: 79022084700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna - GMINY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku gospodarczego w Dobie na cele kulturalno-rekreacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania i adaptacja części budynku gospodarczego na cele usługowe: kulturalno-oświatowe, z przeznaczeniem budynku na świetlicę wiejską. Zadanie przewiduje modernizację przyziemia budynku oraz elewacji i połaci dachowej, obniżenie posadzki o 60 cm oraz podbicie fundamentów pod całym budynkiem. Do wymiany stolarka okienna i drzwiowa w adaptowanej części. Wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan i CO. Wykonanie zadania - zgodnie z SIWZ, projektami technicznymi, oraz przedmiarami robót. Świetlica zlokalizowana jest w miejscowości Doba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 , z późn.zm.). 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : 54 1240 5787 1111 0000 5760 3056 z dopiskiem: Wadium do przetargu na zadanie pn: Adaptacja budynku gospodarczego w Dobie na cele kulturalno-rekreacyjne 4. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 5.Pozostałe formy wadium (oryginały) winny być złożone w sekretariacie Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach ul. Olsztyńska 54, 11-500 Giżycko, lub dołączone do oferty. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium, lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Z zastrzeżeniemust.4a,ustawy pzp Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Wadium oferenta, który wygra przetarg, zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków a) doświadczenie: Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Przez robotę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 400 000,00 zł . b) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118- tekst jednolity z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej bez ograniczeń będącego członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania wymaganym potencjałem kadrowym wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba , że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) Wypełniony formularz ofertowy; b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór druku załącznik Nr 5 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykaz potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego ( wzór druku załącznik Nr 6 do SIWZ); f) Dokumenty potwierdzające , że wykazane w załączniku Nr 6 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie. g) Wykaz potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wzór druku załącznik Nr 7 do SIWZ. h) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował w taki sposób ( wzór druku załącznik nr 7a do SIWZ) i) Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 7 do SIWZ 2) Pozostałe dokumenty, które stanowią integralną część oferty. a) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP; b) Szczegółowy kosztorys ofertowy ; c) Wykaz części przedmiotu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. d) Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy, e) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia . 3) Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby : każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania , w ramach niniejszego zamówienia. Partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Każdy z partnerów oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. Podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum muszą ustanowić swojego pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo . 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1) lit. c i d składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości., b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach