Przetargi.pl
ADAPTACJA BUDYNKU DWORCA W TERESINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU NA CELE KULTURALNO-ARTYSTYCZNE – "DWORZEC TO.KULTURA!"

Gmina Teresin ogłasza przetarg

  • Adres: 96515 Teresin, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 613 815 , fax. 468 613 815
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Teresin
    ul. Zielona 20
    96515 Teresin, woj. mazowieckie
    tel. 468 613 815, fax. 468 613 815
    REGON: 75014853200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA BUDYNKU DWORCA W TERESINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU NA CELE KULTURALNO-ARTYSTYCZNE – "DWORZEC TO.KULTURA!"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku dworca w Teresinie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cele kulturalno-artystyczne występującego pod nazwą "Dworzec TO.Kultura!", który położony przy ul. Torowej 2 w Teresinie, powiat sochaczewski Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno – Użytkowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), audyt energetyczny budynku dworca P.K.P. w Teresinie (ul. Torowa) oraz audyt energetyczny instalacji fotowoltaiki dla budynku dworca P.K.P. w Teresinie (ul. Torowa 1) – powyższe dokumenty stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A). Wykonanie dokumentacji technicznej, tj. a). opracowanie projektu budowlanego w zakresie koniecznym do wykonania zadania, w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; b). opracowanie wymaganych ekspertyz technicznych, w tym badań gruntu, c). wykonanie inwentaryzacji budowlanej i fotograficznej obiektu (w liczbie co najmniej 2 egzemplarzy); d). opracowanie projektów wykonawczych w zakresie koniecznym do wykonania zadania, e). sporządzenie innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii, odstępstw i pozwoleń – w imieniu Zamawiającego - zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, f). opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; g). opracowanie specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych dla branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; h). opracowanie koncepcji technicznej adaptacji budynku dworca (w liczbie 2 egzemplarzy); i). sporządzenie innych opracowań niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności projektu czasowej organizacji ruchu; j). sporządzenie opracowania zawierającego szczegółowy opis wyposażenia obiektu, uwzględniający przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń zawarty w załączonej do SIWZ - Specyfikacji wyposażenia. Uwaga: Zaproponowane rozwiązania sposobu wykonania adaptacji budynku dworca w Teresinie, winny być poprzedzone pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym. B). Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: a) Rozbudowa budynku dworca ( dobudowa sali kinowej - projekcyjnej) do istniejącego budynku - roboty ogólnobudowlane, instalacje; wod-kan, ccw i zwu, co, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, alarmowej, odgromowej, telefonicznej, sieci komputerowej, teletechnicznej, wentylacji, pompa ciepła skojarzona z fotowoltaiką, instalacji nawadniającej zieleń; b) Przebudowa i adaptacja istniejącego obiektu wynikająca z rozbudowy budynku dworca –roboty ogólnobudowlane, instalacje; wod-kan, ccw i zwu , co, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, alarmowej, odgromowej, telefonicznej, sieci komputerowej, teletechnicznej, wentylacji, gazowej; c) Dostosowanie całego obiektu ( istniejącego i dobudowanego ) do spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego – roboty ogólnobudowlane, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, wyposażenie i oznakowanie w tym zakresie; d) Przebudowa oświetlenia terenu przy obiekcie; e) Wykonanie chodników, tarasów, schodów terenowych, podjazdu i platformy dla niepełnosprawnych, zieleni, i innych elementów zagospodarowania terenu m.in. siedziska, stelaże na czasowe wernisaże, pojemniki na zieleń; f) Wykonanie innych robót naprawczych i wykończeniowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym m. in. robót elewacyjnych; g) Oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania; h) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób – natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod-kan i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiaskie, sprawność systemu ppoż, płukanie sieci, rozruchów instalacji i urządzeń w tym instalacji c.o na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu, sieci uzbrojenia terenu oraz urządzenia terenu; i) Obsługę geologiczną i geodezyjną inwestycji; j) Opracowanie dokumentacji powykonawczej; k) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; l) Opracowanie charakterystyki energetycznej budynku; m) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich niezbędnych materiałów (instrukcje obsługi urządzeń oraz DTR zamontowanych urządzeń) i dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie; n) wyposażenie obiektu zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego opracowaniem zawierającym opis wyposażenia. C). Zapewnienie nadzoru autorskiego: Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej, od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na zasadach określonych w 8 rozdziale SIWZ. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert – do dnia 5 kwietnia 2017 roku, do godz.11.00. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium można wnieść w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: Bank Spółdzielczy w Teresinie Nr 37 92840005 0000 0912 2000 0060 (decyduje data wpływu na konto zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż w pieniądzu, należy zdeponować w Kasie Urzędu Gminy Teresin przy ul. Zielonej 20, 96-515 Teresin (I piętro), przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby Wykonawca umieścił dokument „Wadium” w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu – kopercie z oznaczeniem nazwy zadania oraz informacji na kopercie „Wadium”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach