Przetargi.pl
ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO I ROZBUDOWA NA PRZEDSZKOLE GMINNE W ZESPOLE SZKÓŁ W DAMNICY

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO I ROZBUDOWA NA PRZEDSZKOLE GMINNE W ZESPOLE SZKÓŁ W DAMNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Zakres robót: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami o wysokości w kalenicy 4,65m, niepodpiwniczonego, o dachu dwuspadowym i wymiarach 9,36 x 15,94 m, znajdującego się przy istniejącym budynku administracyjnym Zespołu Szkół w Damnicy. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej. 1) Dane techniczne: - powierzchnia użytkowa - 135,35 m2 - powierzchnia zabudowy - 152,86, m2 - kubatura - 587,75 m3 2) Roboty budowlane -ogrodzenie placu budowy -roboty ziemne (wykopy) -roboty żelbetowe (ławy fundamentowe, stropy, słupy, schody) -roboty murarsko-tynkarskie (wykonanie ścian i otynkowanie) -roboty izolacyjne (izolacje pionowe i poziome cieplne i p. wilgociowe) -roboty dachowe (konstrukcja i pokrycie) konstrukcja drewniana, kryta blachodachówką i papą termozgrzewalną. -montaż stolarki okiennej i drzwiowej -roboty posadzkowe -roboty malarskie 3) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych -instalacje wentylacji mechanicznej -instalacje c.o. z podłączeniem do istniejącej instalacji w budynku Zespołu Szkół w Damnicy -instalacje wod.-kan. 4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych 230V, instalacji ochronnej od porażeń elektrycznych. II) Dodatkowo należy uwzględnić: 1) Materiały - ująć w kosztorysie ofertowym zgodnie z załączonym przedmiarem robót lub równoważne, 2) Okna: - szyby w oknach bezpieczne K1.0,1 x VSG 3.3.1 - klamki aluminiowe z przyciskiem, - w każdym skrzydle 3 punkty antywyważeniowe, - mikrowentylacja, 3) Roleta wewnętrzna materiałowa, zintegrowana z oknem, w prowadnicach, w kasecie aluminiowej, - parapety zewnętrzne (stalowe - blacha powlekana w kolorze dostosowanym do elewacji zewnętrznej do uzgodnienia z inwestorem), - parapety wewnętrzne z płyty posforming ( kolor biały), - dodatkowo nawietrzniki wewnątrz okienne w pomieszczeniach nr 7 i 12 z projektu architektoniczno - konstrukcyjnego, 4) Drzwi wewnętrzne: tłoczone, okleina syntetyczna w kolorze do uzgodnienia podczas realizacji budowy. 5) Drzwi zewnętrzne: - próg z przegrodą termiczną, 6) Posadzki: Właściwości płytek podłogowych terakotowych: - barwa: wg wzorca producenta - nasiąkliwość po wypaleniu nie mniej niż 2,5% - wytrzymałość na zginanie nie mniejsza niż 25,0 MPa - ścieralność nie więcej niż 1,5 mm - kwasoodporność nie mniej niż 98% - ługoodporność nie mniej niż 90% Dopuszczalne odchyłki wymiarowe: - długość i szerokość: ?1,5 mm - grubość: ? 0,5 mm - krzywizna: 1,0 mm 7) Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczanie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą. III) W zakresie wykonania zamówienia Wykonawca wykona i uzyska we własnym zakresie i na własny koszt zgłoszenia i opinie: Wszystkie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu m.in.: - Państwowej Inspekcji Pracy w Słupsku, - Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku, - Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, - Kominiarza - badania wody
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy, 00-100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ustce nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 z dopiskiem na przelewie wadium - adaptacja i rozbudowa budynku na przedszkole gminne b) w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości oraz w poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta/poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w ust. 8. 3. Wadium w pieniądzu winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na konto Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 5. Poręczenia i gwarancje, o których mowa w punkcie 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć kopię przelewu, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie wymienionej w punkcie 2 należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty. 7. Wadium zwracane jest: - wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, - niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach