ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE ogłasza przetarg
- Adres: 01-530 Warszawa, ul. Zygmunta Krasińskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8392187
- Data zamieszczenia: 2023-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE
ul. Zygmunta Krasińskiego 1
01-530 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8392187
REGON: 5252136753 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szymanowski.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa szkoła artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja akustyczna sal lekcyjnych instrumentalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres usługi obejmuje dostawę i montaż:• paneli akustycznych w wybranych salach szkoły zgodnie z opisem w załączniku 7• sufitu dźwiękochłonnego w wybranych salach szkoły zgodnie z opisem w załączniku 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112600-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa niniejszego warunku2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaZamawiający nie określa niniejszego warunku3) Zdolność techniczna lub zawodowaZa spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zakończyli): co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną