Przetargi.pl
Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w ramach projektu Wiem i potrafię.

Gmina Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 074 112 , fax. 182 074 192
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 182 074 112, fax. 182 074 192
    REGON: 49189263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w ramach projektu Wiem i potrafię.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: adaptacje i wyposażenie 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie (o powierzchni ok. 106 m²), tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 a, 8b i 8c do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników. Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to rozumieć, iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dodatkowo załączyć: a) wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach. b) katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie pracowni w wersji papierowej do każdego elementu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach