Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4141600 , fax. 018 4141700
- Data zamieszczenia: 2010-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
ul. Jagiellońska 33 33
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4141600, fax. 018 4141700
REGON: 49189330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy). W skład przedmiotu zamówienia wchodzą : 1) torba papierowa z herbem, nakład 2000 szt., format 300 x 110 x 350 mm (szerokość x głębokość x wysokość), papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa, druk jednostronny 2 kolory, pole zadruku 100%, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 2) torba papierowa z logo, nakład 2000 szt., format 380 x 130 x 310 mm (szerokość x głębokość x wysokość), format papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa + wybiórczo lakier UV, druk dwustronny, od wewnątrz 1 kolor Pantone 369, na zewnątrz 3 kolory Pantone 369, 485, 433), pole zadruku 100 %, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor czarny, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 3) drewniany czarny ołówek z gumką, nakład 1500 szt., zatemperowany, o przekroju koła, gumka biała, twardość grafitu HB, nadruk na korpusie 1-kolorowy - wg wizualizacji: 4) pompon jabłuszko, nakład 1000 szt., stopki samoprzylepne zielone, wstążka biała tekstylna, nadruk 1-kolorowy - wg wizualizacji: 5) brelok trójkątny odblaskowy, nakład 1000 szt., mieszanka kolorów: niebieski, czerwony, zielony, pomarańczowy, z nadrukiem 1-kolorowym 1-stronnym - wg wizualizacji: 6) smycz dwustronna, nakład 1500 szt., taśma poliestrowa gładka, szerokość 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym + zawieszka do telefonu komórkowego, nadruk sublimacyjny pełnokolorowy dwustronny - wg wizualizacji: 7) długopis Mark Twain model Savannah lub inny równoważny, nakład 100 szt., długość 14,5 cm (? 10 mm), korpus metalowy lakierowany w kolorze czarnym, klip oraz szeroki pierścień metalowe w kolorze srebrnym, wkład czarny lub niebieski, znakowanie laserowe na górnej części korpusu, etui skórzane - wg wizualizacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną