Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AC/BZP/242-022/2020_Dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych na potrzeby Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych krzeseł drewnianych w ilości 504 sztuk na potrzeby Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej.2. Dostawa krzeseł nastąpi do niżej wymienionych Domów Studenckich: DS. T2 - ul. Grunwaldzka 59, 50-366 Wrocław - 200 sztuk; DS. T15 - ul. Wittiga 6, 51-628 Wrocław - 144 sztuki; DS. T16 - ul. Wittiga 4, 51-628 Wrocław - 60 sztuk; DS. T19 - ul. Wittiga 8, 51-628 Wrocław - 100 sztuk; 3.Przedmiot zamówienia obejmuje : a) dostawę i wniesienie krzeseł do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; b) rozładunek, rozpakowanie, oraz ustawienie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; c) uprzątnięcie opakowań i wywiezienie z obiektu Zamawiającego. Kod CPV: 39112000-0 Krzesła 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ). 5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Oferta musi składać się z: 6.1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; 6.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 6.3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 6.4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy); 6.5. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej oferowanych produktów – pozwalających stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi - odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ + zdjęcie poglądowe oferowanych krzeseł. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Krzesła do poczekalni w punkcje szczepień covid-19
Dodano: 2022-02-15 - Modernizacja Sali konferencyjnej w Oddziale ZUS we Wrocławiu – dostawa mebli
Dodano: 2020-08-10 - Modernizacja Sali konferencyjnej w Oddziale ZUS we Wrocławiu – dostawa mebli
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa i montaż 221 foteli audytoryjnych do sali wielofunkcyjnej znajdującej się przy ul. Lubańskiej
Dodano: 2018-12-10 - Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Oławskiego w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17
Dodano: 2018-11-29 - Dostawa i montaż 221 foteli audytoryjnych do sali wielofunkcyjnej znajdującej się przy ul. Lubańskiej
Dodano: 2018-11-21 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.
Dodano: 2017-03-16