Przetargi.pl
ABC Przedsiębiorczości

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ABC Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w kierunku: ABC przedsiębiorczości (CPV 80532000-2) dla 262 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. a) Nazwa: ABC przedsiębiorczości; b) Forma organizacji: około 10-osobowe grupy na kursie; c) Cel kursu: przygotowanie uczestników szkolenia do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej; d) Liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika: 40 (jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy); e) Zakres tematyczny - wymagane zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - Działalność gospodarcza -aspekty prawne, - Działalność gospodarcza -aspekty ekonomiczne, - Prawo pracy, - Zasady tworzenia i opracowania biznes planu/wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej, Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcia działalności gospodarczej przez uczestnika projektu. Każdy wniosek o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej musi być zaopiniowany przez trenera prowadzącego warsztaty. Ww. wniosek stanowi załącznik nr 11do umowy Zamawiający wymaga aby realizacja zajęć teoretycznych oraz praktycznych dla każdej grupy szkoleniowej odbywała się od poniedziałku do piątku po osiem godzin dziennie tj. 40 godzin szkolenia tygodniowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w ramach działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiebiorczości i samozatrudnienia w zakresie który j
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach