Przetargi.pl
A. „ Siłownia pod chmurką” B. „ Zakątek dla aktywnych” C. „ Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36” D. „ Raj dla dzieci – rewitalizacja placyku dla najmłodszych” E. „ Modernizacja placu zabaw” F. „ Zakątek rekreacyjny przy szkole” G. „ Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP” H. „ Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    A. „ Siłownia pod chmurką” B. „ Zakątek dla aktywnych” C. „ Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36” D. „ Raj dla dzieci – rewitalizacja placyku dla najmłodszych” E. „ Modernizacja placu zabaw” F. „ Zakątek rekreacyjny przy szkole” G. „ Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP” H. „ Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 548 000 zł. I. Zakres zamówienia: ZADANIE A. „ Siłownia pod chmurką” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, poszerzenie oraz remont schodów terenowych oraz wykonanie nawierzchni alejek i placyków w Dąbrowie Górniczej przy Al. Zwycięstwa 81 na działkach nr 2776 i 2659/8 ark.4 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. narciarz/twister, biegacz/prasa nożna, wioślarz/rower wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (3 szt.) i kosze na odpady (3 szt.), remont istniejących schodów terenowych, wykonanie nawierzchni alejek i placyków oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE B. „Zakątek dla aktywnych” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz nasadzenie zieleni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Armii Krajowej 38 na działkach nr 927/70 i 927/71 ark.5 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż siedmiu podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny, orbitrek/wahadło, biegacz/prasa nożna, drążki gimnastyczne/drążki do podciągania wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, zamontowanie piłkochwytu obok boiska, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.) oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE C. „Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej pomiędzy blokami 34 i 36 przy ul. Mickiewicza oraz blokiem nr 1 przy ul. Krasińskiego na działce nr 83 ark.84 (obręb: Dabrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe – wieża wspinaczkowa ze zjeżdżalnią, karuzela „Trzmiel”, urządzenie linarne „Choinka” wraz z wykonaniem pod urządzeniem linarnym i modułowym nawierzchni bezpiecznej oraz demontaż i przeniesienie w inne miejsce urządzenia zabawowego „Kiwak”- 2 szt., montaż elementów małej architektury tj. ławka (1 szt.) i tablice edukacyjne (3 szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE D. „Raj dla dzieci – rewitalizacja placyku dla najmłodszych” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kuźniczka Nowa 48 na działkach nr 272 ark.4 oraz 271 ark.4 (obręb: Kuźniczka). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe ze zjeżdżalnią, karuzela „Trzmiel”, urządzenie linarne „Dwie sieci” oraz demontaż urządzeń zabawowych: piaskownica, bujak kaczka, trap oraz huśtawka ze zjeżdżalnią (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE E. „Modernizacja placu zabaw” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Topolowej na działce nr 58/8 ark.13 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. Zestaw rekreacyjno-modułowy, podwójna piaskownica połączona rurą, kiwak – 2 szt., huśtawka wagowa konik, ścianka do malowania z prostymi grami, karuzela „Trzmiel”, huśtawka „Bocianie gniazdo”, huśtawka podwójna wraz z wykonaniem pod zestawem rekreacyjno-modułowym nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych oraz demontaż urządzeń zabawowych tj.: sześcian wspinaczkowy, piaskownica, trap, huśtawka ważka, pociąg, drabinka wspinaczkowa, zjeżdżalnia + piaskownica, huśtawka podwójna (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE F. „Zakątek rekreacyjny przy szkole” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej ze stołem do ping-ponga oraz stołem do gry w szachy oraz placu zabaw wraz z elementami małej architektury w Dąbrowie Górniczej przy ul. B. Prusa 3 przy ZSO nr 2 na działce nr 17/1 ark.64 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż czterech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: mały zestaw zabawowy, piaskownica, kiwak oraz huśtawka pojedyncza, dostawę i montaż stołu do ping-ponga oraz stołu do gry w szachy, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.), regulamin siłowni (1szt.), regulamin placu zabaw (1szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE G. „Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia istniejącego placu zabaw wraz z elementami małej architektury oraz wykonania siłowni zewnętrznej, budowy paleniska z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kwiatowej na działkach nr 275/4 ark. 4 (obręb: Ujejsce). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. rowerek/wioślarz, twister/pajac, narciarz/jeździec wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż dwóch sztuk przestawnych bramek stalowych na istniejącym boisku, montaż elementów małej architektury tj. ławki (9 szt.), regulamin siłowni (1szt.), budowę paleniska wraz z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni. Doposażenie placu zabaw w huśtawkę wahadłową na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE H. „Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z elementami małej architektury, wytyczenie i utwardzenie alejek parkowych w Dąbrowie Górniczej na działce nr 1253 ark. 39 (obręb: Strzemieszyce Małe). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. wioślarz/rower, biegacz/prasa nożna wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (7 szt.), kosze na odpady (3 szt.), regulamin do siłowni zewnętrznej (1szt.), wykonanie alejek z nawierzchni żwirowej oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną. II.Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do H 1.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia: - zabawowe przewidziane do montażu winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN – EN 1176 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, D, E, F, G), - do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych ważny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, E, G), - do siłowni zewnętrznych winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN – EN 16630 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE A, B, F, G, H), - do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny (ZADANIE C, E, G), -dostarczany piasek winien posiadać atest PZH lub dokument równoważny (ZADANIE E,F). Uwaga: Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4. SIWZ, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. III. Roboty należy zrealizować na podstawie: - dokumentacji technicznej: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.). V. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji. VII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie A – 3.000 zł (trzy tysiące złotych), Zadanie B – 2.600 zł (dwa tysiące sześćset złotych), Zadanie C – 2.300 zł (dwa tysiące trzysta złotych), Zadanie D – 1.000 zł (jeden tysiąc złotych), Zadanie E – 2.900 zł (dwa tysiące dziewięćset złotych), Zadanie F – 2.100 zł (dwa tysiące sto złotych), Zadanie G – 2.600 zł (dwa tysiące sześćset złotych), Zadanie H – 3.200 zł (trzy tysiące dwieście złotych), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana data podpisania). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5.Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach