Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
- Data zamieszczenia: 2018-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
REGON: 1525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„a) Remont ulicy Kościeliskiej na odcinku od ul. Radzymińskiej do ul. Krośniewickiej - wykonanie nakładki asfaltowej b) Remont ulicy Krośniewickiej na odcinku od ul. Nad Strugą do ul. Gdyńskiej - wykonanie nakładki asfaltowej na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3) Zakres robót: a) koniecznych do wykonania obejmuje: Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu umowy są roboty drogowe związane z remontem ulicy Kościeliskiej na odcinku od ul. Radzymińskiej do ul. Krośniewickiej - wykonanie nakładki asfaltowej oraz remont ulicy Krośniewickiej na odcinku od ul. Nad Strugą do ul. Gdyńskiej - wykonanie nakładki asfaltowej na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie w następującym ujęciu generalnym: 1) roboty w zakresie burzenia (rozbiórkowe w zakresie istniejących nawierzchni jezdni i chodników) 2) roboty w zakresie usuwania gruzu (transport gruzu) 3) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4) fundamentowanie ulic (podbudowa) 5) roboty w zakresie budowy dróg głównych (ławy i krawężniki) 6) roboty w zakresie nawierzchni ulic (wykonanie nakładki asfaltowej) 7) roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych (nawierzchnia zatoki autobusowej) – o ile będzie wymagana na danym etapie prac, 8) roboty w zakresie chodników 9) instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego (przebudowę oświetlenia ulicy) – o ile będzie wymagana na danym etapie prac, 10) roboty odwadniające (przebudowę odwodnienia ulicy i budowa studni) – o ile będzie wymagana na danym etapie prac, 11) roboty w zakresie kanalizacji ściekowej (regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych) – o ile będzie wymagana na danym etapie prac, 12) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zezwolenia wejścia w teren 13) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem inwentaryzacyjnym prze-budowanego oświetlenia wraz z niezbędnymi protokółami kontrolno pomiarowymi i certyfikata-mi – o ile będzie wymagana na danym etapie prac,,, 14) przekazanie wybudowanego oświetlenia do eksploatacji do ZDM-u i konserwacji do konserwa-tora oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy Targówek – o ile będzie wymagana na danym etapie prac – o ile będzie wymagana na danym etapie prac,,, b) towarzyszących do wykonania obejmuje: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zezwolenia wejścia w teren, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 35+300 do km 35+562 od km 35+810 do km 36+325 od km 36+568 do km 38+501 – nr postępowania 079/24
Dodano: 2024-05-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 620 od km 9+060 do km 9+680 (L=0,620 km) w m. Świercze gmina Świercze, powiat pułtuski – nr postępowania 036/24
Dodano: 2024-05-07 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz – nr postępowania 094/24
Dodano: 2024-05-06 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-05-02 - Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10