Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 81-309 Gdynia, ul. Warszawska 67a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6207243, 6210270 , fax. 058 6204648
- Data zamieszczenia: 2014-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy
ul. Warszawska 67a 67a
81-309 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6207243, 6210270, fax. 058 6204648
REGON: 19050381900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
A. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 36,38,40 oraz przyległego terenu w obrębie następujących działek: nr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1, 789/5,1401/7; k.m. 54. B. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych (zmieszanych pochodzących z targowisk) oraz odpadów segregowanych z Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 36, 38, 40 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Do obowiązków Wykonawcy związanych z utrzymaniem porządku i czystości w halach i na terenie przyległym należy w szczególności: Hala płaska I łukowa: na dwóch poziomach (parter i podziemie) bieżące, całodzienne w godzinach handlu sprzątanie I mycie holi, korytarzy, przejść, klatek schodowych, W.C. , oraz zaplecza (miejsce dostaw towarów w podziemiu ze szczególną starannościa przy wejściach do chłodni) - poprzez zamiatanie i zmywanie sprzętem ręcznym i zmechanizowanym włącznie z czyszczeniem separatorów; codzienne umycie powierzchni przeszkleń na obu poziomach hali płaskiej i łukowej(dwustronnie) o łącznej powierzchni 155,72 m2 (dot. przeszklonych drzwi ogólnego użytkowania, drzwi przesuwnych, witryn, balustrady, przeszklonej ściany I drzwi pomieszczenia biurowego, przeszklonych ścian wewnętrznych (wiatrołapów) przy wejściach do hali płaskiej i łukowej, utrzymanie porządku i czystości w biurze administracji oraz pomieszczeniu ochrony znajdujących się na parterze hali łukowej i płaskiej poprzez codzienne zamiatanie i mycie podłóg, scieranie kurzu z biurek, szaf i aparatów telefonicznych i innych sprzętów, wyrzucanie śmieci. Hala Rybna: generalne, codzienne sprzątanie części ogólnodostępnych parteru , toalet, zewn.klatki schodowej i korytarza na antresoli - po zakończeniu handlu, włącznie z oczyszczeniem koryt ściekowych i separatorów ( uwaga: zakaz spuszczania do instalacji kanalizacyjnej zanieczyszczeń stałych zatrzymujących się w separatorach). Codzienne dwustronne umycie przeszklonych drzwi zewnętrznych i wiatrołapu o łącznej powierzchni 29,03 m2. Plac targowy: bieżące, całodzienne w godzinach handlu sprzątanie przejść ogólnodostępnych, kontenera ochrony oraz korytarzy na zapleczach boksów handlowych, codzienne dostarczanie najemcom boksów ZMHT worków na odpady w ilościach niezbędnych do zgromadzenia nieczystości, bieżące usuwanie do kontenrów śmieci i odpadów, wytworzonych przez najemców boksów handlowych tak, aby nie zalegały między boksami handlowymi, usuwanie w miarę potrzeb odpadów z koszy ogólnodostępnych, rozstawionych na placu targowym z jednoczesną wymianą worków foliowych, okresowe przeprowadzanie dezynfekcji w/w pojemników na odpady, Bieżące , codzienne utrzymanie porządku i czystości we wszystkich toaletach znajdujących sięw ZMHT zgodnie z zestawieniem w p. 1.4. siwz: mycie wraz z dezynfekcją muszli klozetowych, pisuarów i umywalek, mycie podłóg, drzwi i glazury ( lamperii) na ścianach, zbieranie i wyrzucanie zanieczyszczeń z pojemników znajdujących się w poszczególnych pomieszczeniach W.C. oraz wymiana worków, mycie armatury, luster i innych sprzętów wraz z ich dezynfekcją, uzupełnianie mydła w dozownikach oraz papieru toaletowego, zgłaszanie zarządcy nieruchomości wszelkich usterek , awarii i zauważanych nieprawidłowości. Sprawdzanie, czy w pomieszczeniach (poza wynajętymi boksami) nie pozostawiono niebezpiecznych materiałów mogących wywołać pożar lub inne zagrożenie. Utrzymanie czystości i porządku na terenie zewnętrznym, niezabudowanym halami, w obrębie działek nr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1,789/5,1401/7; k.m. 54 poprzez: bieżące usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń z terenu przyległego, schodów zewnętrznych, ramp, chodników, placu parknigowego, dojazdów, odchwaszczanie wszelkiej roślinności wyrastającej dziko pomiędzy płytkami, przy krawężnikach, w okresie zimowym systematyczne zgarnianie śniegu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie winno odbywać si ę w systemie ciągłym w trakcie opadów i zakończyc w ciągu godziny od ustania opadów), zapobieganie i likwidowanie skutków gołoledzi, posypywanie piaskiem (dostawa piasku w gestii Wykonawcy); śnieg winien być pryzmowany w miejscach nie powodujących utrudnienień w handlu, dostawach towaru imiejscach parkowania pojazdów. B.Wydzierżawienie 1 kontenera o pojemności 11 m3 na odpady zmieszane, 1 kontenera o pojemności 7 m3 na odpady selektywne (papier) i 1 pojemnika o poj. 1,1 m3 na odpady rybne - ustawienie przy Hali Rybnej; Wydzierżawienie 1 kontenera o poj. 7 m3 na odpady zmieszane - ustawienie przy Hali Łukowej. Dostawa worków foliowych na odpady: 60 l. - 80 szt. dziennie, 160 l. - 200 szt. dziennie, 120 l. - 40 szt. dziennie , przez cały okres trwania umowy (dot. dni handlowych); Codzienny odbiór odpadów po godz. 18:00. Transport odpadów na legalne wysypisko. Mycie i dezynfekcja wszystkich pojemników dwa raz w roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk4-gdynia.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W ZESPOLE MIEJSKICH HAL TARGOWYCH W GDYNI UL. WÓJTA RADTKEGO 36-38-40 oraz ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW STAŁYCH ZMIESZANYCH ORAZ ODPADÓW SEGREGOWANYCH , POCHODZĄCYCH Z TARGOWISK ZESPOŁU MIEJSKICH HAL TARGOWYCH W GDYNI, UL. WÓJTA RADTKEGO 36, 38, 40
Dodano: 2015-08-16 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W ZESPOLE MIEJSKICH HAL TARGOWYCH W GDYNI UL. WÓJTA RADTKEGO 36-38-40
Dodano: 2013-02-20