Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2015-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
REGON: 27625531200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
A. Nasze otoczenie B. Centrum Rozrywki dla Starszych i Młodszych C. Plac zabaw dla młodzieży i dorosłych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposażenie placu zabaw dla dzieci - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. I. Przedmiot zamówienia: Zadanie A Nasze otoczenie Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz 5 szt. ławek i 3 szt. koszy na śmieci wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi, zabudowie ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw. b) zabudowie dostarczonych podwójnych urządzeń sportowych na pylonie do siłowni zewnętrznej, regulaminu siłowni zewnętrznej wraz z wykonaniem podbudowy z kostki betonowej pod urządzeniami sportowymi. c) zabudowie dostarczonej wiaty systemowej z profili zamkniętych, ocynkowanych ogniowo do tymczasowego gromadzenia odpadów stałych na 6 kontenerów o pojemności 1100 l. na terenie przy Al. Zagłębia Dąbrowskiego 4. Zadanie B Centrum Rozrywki dla Starszych i Młodszych Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz 4 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi, zabudowie ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw. b) zabudowie dostarczonych podwójnych urządzeń sportowych na pylonie do siłowni zewnętrznej, regulaminu siłowni zewnętrznej oraz 4 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci wraz z wykonaniem podbudowy z kostki betonowej pod urządzeniami sportowymi na terenie przy ul. Dąbrowskiego 34. Zadanie C Plac zabaw dla młodzieży i dorosłych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposażenie placu zabaw dla dzieci. Przedmiot zamówienia polega na zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych oraz urządzenia do Street Workout i Parkour Park, na terenie Szkoły Podstawowej 35 przy ul. Uczniowskiej 24 wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (maty gumowe) pod urządzeniami zabawowymi i urządzeniem do Street Workout i Parkour Park. II. Wymagania ogólne dotyczące zadań A - C 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia, kosze itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 2. Nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami zabawowymi winna zostać wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177. 3. Regulamin placu zabaw i siłowni zewnętrznej powinien określać zasady użytkowania placu zabaw siłowni zewnętrznej wraz z informacją o zarządcy placu i siłowni, natomiast na każdym urządzeniu zabawowym i sportowym winna znajdować się tabliczka znamionowa zawierająca informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie oraz określeniem przedziału wiekowego użytkownika. 4. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych i sportowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 5. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 6. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznej i placu zabaw. 7. Wszystkie urządzenia sportowe winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory. 8. Każde urządzenie sportowe winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 10. Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - dokumentacji technicznej i przedmiarów robót - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm). V. Rozwiązania równoważne : a) Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą. b )W związku z tym : b.1.Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b.2. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacja techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. VI. Gwarancja jakości i rękojmi za wady : V.1.Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zabudowane urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. V.2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. VII. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium (dot. zad. A- C)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZADANIE A: Nowoczesny, bezpieczny i rozwojowy plac zabaw oraz siłownia plenerowa. ZADANIE B: Doposażenie placu zabaw na Sikorce. ZADANIE C: Plac rekreacyjny i zabawy dla dzieci, rodziców oraz seniorów - przy ul. Sienkiewicza, pomiędzy budynkami nr 6a oraz 10. ZADANIE D: Strefa wypoczynku dla wszystkich pokoleń - siłownia przy placu zabaw.
Dodano: 2016-07-25 - Wyposażenie placów zabaw
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 19 przy ul. Karpackiej 13 w Chorzowie
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Bielska-Białej
Dodano: 2016-05-18 - Wyposażenie placów zabaw
Dodano: 2016-04-14 - Zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na miejskich terenach rekreacyjnych, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 7.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw i siłowni terenowej na terenie Gimnazjum nr 12 w Rybniku, dz. Niewiadom w ramach budżetu obywatelskiego
Dodano: 2015-10-14 - Ogłoszenie przetargu na doposażenie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego dla osiedla Grażyny
Dodano: 2015-10-01 - Modernizacja placu zabaw na terenie przy Szybie Prezydent - doposażenie w urządzenia zabawowe dla młodszych dzieci
Dodano: 2015-09-29