Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku plebanii na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Biskupicach

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 566 788 217
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8
    87-152 Łubianka
    tel. 566 788 217
    REGON: 53975600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku plebanii na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Biskupicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje - remontu budynku parterowego z poddaszem nieużytkowym o pow.użytkowej 168,0 m2 kubaturze 1.197 m3, polegającym na wykonaniu nowych ścianek działowych, tynków wewnętrznych, posadzek, wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem , stolarki okiennej i drzwiowej , stropów drewnianych, posadzek, i inne objęte projektem technicznym. - roboty sanitarne – wykonanie instalacji wod.kan i c.o., pompa ciepła typu powietrze/woda, zbiornik bezodpływowy i inne objęte projektem - roboty elektryczne – wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, alarmowej i inne objęte projektem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach