Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Brokowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 296 457 162 , fax. 296 457 162
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Brokowska 37
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 296 457 162, fax. 296 457 162
REGON: 55067092100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Zimowe utzrymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2020/2021" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2020/2021”. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.62.00.00 - 9 odśnieżanie 90.63.00.00 - 2 zwalczanie gołoledzi.Część I – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2020/2021 oraz część II – Zwalczanie gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2020/2021 - zgodnie z wykazem dróg zawartym w dziale III SIWZ.. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zasadami należytego wykonania przedmiotu umowy: tj. zapewnienie przejezdności całą szerokością nawierzchni, ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez: odśnieżanie dróg, miejsc postojowych, zatok autobusowych itp. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli czasu i zakresu pracy sprzętu używanego do wykonania zadania.Wykonawca, który wygra przetarg jest zobowiązany w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. Sprzęt winien posiadać właściwe oznakowanie tj. powinien być wyposażony w urządzenie wysyłające żółte sygnały błyskowe, umieszczone na nośniku i piaskarce. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zakres prac będzie realizowany w zależności od potrzeb określany przez Zamawiającego.Podstawą do wystawienia faktury będzie zatwierdzenie efektywnego czasu pracy przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia stanowi całość zadania do realizacji. Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający określa maksymalny czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego do zwalczania śliskości i odśnieżania – 90 minut. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1, 2 i 3 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające : 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego. 3.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej wykonawca składa na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną