Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022.

Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
    gen. Sikorskiego 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
    REGON: 95037162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022. Usługi polegać będą na: - mechanicznym udrażnianiu, oczyszczaniu (śnieg, błoto pośniegowe, lód) dróg powiatowych, - usuwaniu śniegu i lodu oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych. 2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. (teren działania OD Nr 2 -gm. Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza, Potok Górny). Zadanie 1 nośnik pługopiaskarki z piaskarką (ładowność piaskarki min. 8 ton) i pługiem średnim bocznym całość oferenta (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) – 12 700 km; Zadanie 2 nośnik pługopiaskarki z piaskarką (ładowność piaskarki min. 8 ton) i pługiem średnim bocznym całość oferenta (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) – 12 700 km; Zadanie 3 nośnik pługopiaskarki z piaskarką oferenta (ładowność piaskarki min. 8 ton) i pługiem zamawiającego (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) 12 700 km; Zadanie 4 równiarka – 100 godz. Zadanie 5 ładowarka o poj. łyżki 3 - 3,5 m3 – 200 godz. Wykonawca jest zobowiązany do przystosowania głowicy na swój koszt, bez pogarszania jej stanu technicznego. Wykonawca może też zaoferować głowicę własną. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli pracy Wykonawcy poprzez zamontowane systemu GPS. W takiej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie zamontowane na sprzęcie po zawarciu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r, poz.1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach