Przetargi.pl
„ Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2019/2020 sołectwo Pewel Ślemieńska ”

Gmina Świnna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 863 80 23 , fax. 33 863 85 32
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
    Wspólna 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. 33 863 80 23, fax. 33 863 85 32
    REGON: 07218272300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swinna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2019/2020 sołectwo Pewel Ślemieńska ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie zimowym 2019/2020 sołectwo Pewel Ślemieńska z podziałem na Części : Część zamówienia Nr 1 – Rejon I drogi o długości 5178 m Część zamówienia Nr 2 – Rejon II drogi o długości 7119 m 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na opisane rejony zamówienia. 3. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych. 4. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m ). 5. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu– niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypania. 8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usług. 10. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 11. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewnia Zamawiający. 12. Wykaz ulic objętych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. 13. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez sołtysa sołectwa jednak nie później niż w ciągu 2 godz. od wezwania do odśnieżania. 14. Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie. 15. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem dla każdej części oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowaniem tym samym sprzętem w różnych częściach, rejonach – akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny – równocześnie w każdym Rejonie. 16. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu zapewnia rzetelne przygotowanie oferty wykonawcy. 17. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi tj. pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę. Zastrzeżenie. Nie dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, którzy będą samodzielnie świadczyć przedmiot zamówienia w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w kwocie: dla części zamówienia Nr 1 - Rejon I - 350,00 zł (słownie:trzystapięćdziesiątzłotych) dla części zamówienia Nr 2 - Rejon II - 550,00 zł (słownie:pięćsetpięćdziesiątzłotych) Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej części zamówienia zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium dla każdej wybranej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Świnna, na konto: ETNO Bank Spółdzielczy w Radziechowach - Wieprzu nr konta 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060 . Tytuł przelewu: zimowe utrzymanie dróg - część zamówienia Nr..… , Rejon …… b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r., poz.310 ). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy składać w kasie Urzędu Gminy Świnna. 4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.swinna.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do Specyfikacji (odpowiednio dla każdej części zamówienia, na które Wykonawca składał ofertę) . Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt V.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji – odpowiednio dla Części , na którą Wykonawca składa ofertę) , 2) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej Wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach