Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 437 57 96, , fax. 13 437 58 29
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
    Bieszczadzka 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 437 57 96, , fax. 13 437 58 29
    REGON: 37045288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zdanie p.n.: „Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego”. Zamówienie podzielone zostało na części – liczba części: 6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą część zamówienia oddzielnie. Opis poszczególnych części przedmiotu Zamówienia przedstawiony został niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu w Załączniku I informacje dotyczące ofert częściowych. Zakres świadczenia usług obejmuje: 1.Odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości na chodnikach. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów do likwidacji śliskości we własnym zakresie i na własny koszt. 3.Załadunek materiałów uszorstniających na posypywacze w zakresie Wykonawcy. 4.Materiał przeznaczony do zwalczania śliskości winien spełniać wymogi określone w Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r.w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005r., poz. 1960). 5.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za rodzaj i skutki środków użytych do posypywania. 6.Zamawiający decyduje o rozpoczęciu i zakończeniu terminu prowadzenia akcji zimowej. 7.Wykonawca winien sam podjąć decyzję o potrzebie wykonania usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej i powiadomić dyżurnego ZUD na ODM w Dukli. 8.W przypadku potrzeby Wykonawca winien świadczyć usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na zlecenie Zamawiającego. 9. Nawierzchnia chodników powinna być utrzymana w stanie umożliwiającym w miarę bezpieczne poruszanie się pieszych. 10.Usługi świadczone winny być we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych: opady śniegu, niskie temperatury, zawieje, zamiecie śnieżne itp. 11.Wykonawca będzie świadczył usługi z należytą starannością, z troską o nie pogorszenie stanu technicznego chodników. 12.W okresie realizacji umowy Wykonawca winien być w pełnej dyspozycji Zamawiającego. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone wobec osób trzecich. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia gotowości sprzętu przed rozpoczęciem akcji zimowej oraz do kontroli wykonywanych usług. 15.Wykonawca odpowiada za BHP w czasie wykonywania prac związanych z realizacją umowy. 16.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób niepowodujący zakłócenia komunikacji na chodnikach objętych umową. 17. Wykonawca przyjmuje na siebie ryzyko związane z pracą osób zatrudnionych do realizacji umowy. 18.Wykonawca odpowiada za jakość i terminowość wykonywanych czynności objętych niniejszą umową. 19.Wykonawca odpowiada za szkody wobec osób trzecich powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w pełnej wysokości. 20. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w infrastrukturze chodnikowej oraz obiektach budowlanych umieszczonych w obrębie chodników powstałe wskutek nienależytego wykonania niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach