Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej i placów zabaw w ramach programu Osiedla na start w następujących częściach - część I Plac zabaw w Czerniewicach na terenie ZS nr 34, - część II Siłownia zewnętrzna na Podgórzu przy ul. Krętej, - Cześć III Siłownia zewnętrzna i plac zabaw na Skarpie przy ul. Szarych Szeregów/Witosa.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713, , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, , fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej i placów zabaw w ramach programu Osiedla na start w następujących częściach - część I Plac zabaw w Czerniewicach na terenie ZS nr 34, - część II Siłownia zewnętrzna na Podgórzu przy ul. Krętej, - Cześć III Siłownia zewnętrzna i plac zabaw na Skarpie przy ul. Szarych Szeregów/Witosa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej i placów zabaw w ramach programu Osiedla na start w następujących częściach: CZĘŚĆ I :„Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na os. Czerniewice na terenie Zespołu Szkół nr 34 przy ul. Włocławskiej 237/239 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych - w ramach Programu „OSIEDLA NA START”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a) wykonanie i montaż urządzeń zabawowych (huśtawka typu H2-dwuosobowa, karuzela tarczowa z 3 siedziskami) oraz ławek parkowych - 3 szt. i koszy na śmieci - 2 szt., b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod nowe i istniejące urządzenia zabawowe - łącznie ok. 107 m², c) wykonanie nawierzchni pod ławkami z kostki betonowej czerwonej ok. 18 m², d) wykonanie trawnika ok. 320 m², z zastrzeżeniem ust. 2], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1)czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z montażem urządzeń do ćwiczeń oraz urządzeń zabawowych. Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 1 ust. 9-13 załączniki do siwz nr 9 CZĘŚĆ II - „Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej na os. Podgórz przy ul. Krętej w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych - w ramach Programu „OSIEDLA NA START”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a) wykonanie i montaż czterech urządzeń siłowni zewnętrznej (wioślarz/prasa, surfer/twister, rower/jeździec, biegacz/orbitrek) oraz ławki parkowej, kosza na śmieci i regulaminu, b) wykonanie utwardzenia pod urządzeniami z płyt poliuretanowych - łącznie ok. 24 m², z zastrzeżeniem ust. 2], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z montażem urządzeń do ćwiczeń. Zgodnie z zapisem wzoru umowy § 1 ust. 9-13 załączniki do siwz nr 9 CZĘŚĆ III: „Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej i placu zabaw na os. Na Skarpie przy ul. Szarych Szeregów/ Witosa w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych - w ramach Programu „OSIEDLA NA START”. 1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności, z podziałem na Etap I i Etap II: Etap I - Zakres do wykonawstwa zadania w ramach niniejszej umowy: a) wykonanie i montaż 7 urządzeń siłowni zewnętrznej (wyciąg/krzesło do wyciskania, biegacz/orbitrek, narty/wioślarz, surfer/twister, rower/jeździec, poręcze/drążek i ławeczka z pedałami) oraz ławek parkowych 6 szt., kosza na śmieci i regulaminu, b) wykonanie utwardzenia pod urządzeniami z kostki betonowej kolorowej na istniejącym podłożu asfaltowym - łącznie ok. 36 m², c) wykonanie i montaż urządzeń zabawowych (piramida linowa, huśtawka „bocianie gniazdo”) na wykonanej przez SM na Skarpie nawierzchni piaskowej, Etap II - Zakres nieobjęty wykonawstwem zadania w ramach niniejszej umowy: a) rozbiórka istniejącego oraz wykonanie nowego ogrodzenia panelowego, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na terenie siłowni zewnętrznej, c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzenia zabawowe, d) montaż stołów do tenisa stołowego - 2 szt., montaż piłkarzyków - 2 szt., e) wymiana słupów i opraw oświetleniowych, z zastrzeżeniem ust. 2], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z montażem urządzeń do ćwiczeń oraz urządzeń zabawowych Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 1 ust. 9-13 załączniki do siwz nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wszystkie trzy części: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) , dla wszystkich części łącznie lub: Część 1.- 1000,00zł Część 2.- 600,00zł Część 3.- 1.700,00zł Gdy wadium jest wnoszone odrębnie dla każdej części. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją 157/2017 postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej i placów zabaw w ramach programu Osiedla na start w następujących częściach:- część I: Plac zabaw w Czerniewicach na terenie ZS nr 34, -część II: Siłownia zewnętrzna na Podgórzu przy ul. Krętej, -Cześć III: Siłownia zewnętrzna i plac zabaw na Skarpie przy ul. Szarych Szeregów/Witosa. oraz określeniem zakresu części :część 1, część 2 ,część 3, Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. 2016 poz. 359)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2.- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ).3 .Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.Składane wraz z ofertą: Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 3, Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach