Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku dydaktycznym Wydziału Nauki o Zdrowiu, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Ciołka 27, znak sprawy: AEZ/S-067/2019

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku dydaktycznym Wydziału Nauki o Zdrowiu, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Ciołka 27, znak sprawy: AEZ/S-067/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku dydaktycznym Wydziału Nauki o Zdrowiu, tj. 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej zaopiniowanej przez rzeczoznawcę ds. bezpieczeństwa pożarowego– Etap I, 2) wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową – Etap II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, (do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego). 3. Dokumentacja projektowa określona co do zakresu w Rozdziale 3 pkt 3.3 Programu funkcjonalno – użytkowego, powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi. 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności instalacyjne polegające na układaniu przewodów elektrycznych, bruzdowaniu, tynkowaniu i malowaniu, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy wykonania robót specjalistycznych, a także innych czynności wykonywanych przez osoby wykonujące wolne zawody, w tym kierownika robót. 5. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 12 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 kc, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Programem funkcjonalno - użytkowym, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 15.07.2019 r. do Pani Grażyny Radzkiej, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, e-mail: aez@wum.edu.pl 7. Zgodnie z postanowieniem § 2 Wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia lub kolejnych umowy, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od dnia zawarcia Umowy do dnia jej wykonania, w zakresie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu Umowy, na sumę gwarancyjna nie niższą niż 500 000,00 złotych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na warunkach określonych w Rozdziale XVI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach