Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw w Toruniu Cz.1 „Halikowe figlowisko”– modernizacja istniejącego placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 11 przy ul. Niesiołowskiego 4 Cz.2 modernizacja istniejącego placu zabaw w lokalizacji Szkoły Podstawowej nr 6 Cz.3 Street Parku Budowlanka w lokalizacji Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Legionów 19/25 Cz.4"Kolorowe podwórko" – modernizacja placu zabaw w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniego szczytu budynku przy ul. Rakowicza 9

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw w Toruniu Cz.1 „Halikowe figlowisko”– modernizacja istniejącego placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 11 przy ul. Niesiołowskiego 4 Cz.2 modernizacja istniejącego placu zabaw w lokalizacji Szkoły Podstawowej nr 6 Cz.3 Street Parku Budowlanka w lokalizacji Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Legionów 19/25 Cz.4"Kolorowe podwórko" – modernizacja placu zabaw w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniego szczytu budynku przy ul. Rakowicza 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw: Część 1 - „Zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw „ Halikowe figlowisko ”– modernizacja istniejącego placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 11 przy ul. Niesiołowskiego 4 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a)dostawę i montaż następujących urządzeń placu zabaw: - huśtawka wagowa Żyrafy – 2 kpl; stoliki do piaskownicy – 2 kpl; bujak sprężynowy Kaczka – 1 kpl; bujak sprężynowy Lew – 1 kpl; pomost z belką – 1 kpl; zestaw Lokomotywa z wagonem – 1 kpl; zestaw Labirynt – 1 kpl; zestaw Samochód – 1 kpl; ścianka Liczydło – 1 kpl; Domek wyposażony w: grę kółko i krzyżyk, tablicę do rysowania, panel auto, panel rura, ławeczkę do siedzenia – 1 kpl; karuzela tarczowa z siedziskiem i zabezpieczeniami – 1 kpl; urządzenie wspinaczkowo – sprawnościowe „Zygzag” – 1 kpl, b) wykonanie na powierzchni strefy bezpieczeństwa urządzenia sprawnościowo-wspinaczkowego, nawierzchni piaskowo –żwirowej o grubości 30 cm wraz z niwelacją terenu i wykorytowaniem, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Część 2 - „Zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw – modernizacja istniejącego placu zabaw w lokalizacji Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a)rozbiórkę urządzeń istniejących, usunięcie odpadów, b)dostawę i montaż następujących urządzeń placu zabaw: - zestaw zabawowy składający się z: wieży z trapem, schodami i zjeżdżalnią, pomostu stałego pochyłego, małego trapu ze schodami, przeplotni drabinkowej, drążka gimnastycznego, ścianki wspinaczkowej, drabiny – 1 kpl; huśtawka „Bocianie gniazdo” – 1 kpl; linearium „Jodełka” – 1 kpl; huśtawka wagowa dwuosobowa z odbojnicami – 1 kpl; bujak sprężynowy czteroosobowy – 1 kpl; bujak sprężynowy jednoosobowy – 2 kpl, c)wykonanie na powierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń, nawierzchni z płyt poliuretanowo-gumowych SBR o wymiarach 500*500*40 mm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, d)wykonanie piaskownicy murowanej z cegły klinkierowej obłożonej kształtką klinkierową obustronny łuk, na fundamencie betonowym, o wymiarach 3,0 m*4,0 m, grubość muru 25 cm, e)wykonanie w sąsiedztwie w/w piaskownicy nawierzchni z płyt poliuretanowo-gumowych SBR o wymiarach 500*500*40 mm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, f)dostawę i montaż dwóch masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Część 3 - „Zaprojektowanie i wybudowanie Street Parku Budowlanka w lokalizacji Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Legionów 19/25 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a) dostawę i montaż systemu poręczy i drążków umożliwiających trening z ciężarem ciała, w tym: - komplety poręczy symetrycznych, drążki o różnych wysokościach, komplety drabinek pionowych i poziomych, ławeczka skośna, rura pionowa, b) wykonanie na powierzchni strefy bezpieczeństwa systemu urządzeń, nawierzchni z płyt poliuretanowo-gumowych SBR o wymiarach 500*500*40 mm, w betonowym obrzeżu chodnikowym o wymiarach 8*30 cm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża – około 80,0 m², c) dostawę i montaż trzech masywnych ławek bez oparcia do wkopania w grunt, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. Część 4 - „Zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw „Kolorowe podwórko” – modernizacja istniejącego placu zabaw w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniego szczytu budynku przy ul. Rakowicza 9 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: a)rozbiórkę urządzeń istniejących, usunięcie odpadów, b)dostawę i montaż następujących urządzeń placu zabaw: - zestaw zabawowy składający się z: wieży z trapem, schodami i zjeżdżalnią, przeplotni drabinkowej, drążka gimnastycznego, ścianki wspinaczkowej, drabiny; karuzela tarczowa – 1 kpl; huśtawka wagowa czteroosobowa z odbojnicami – 1 kpl; huśtawka dwuosobowa – 1 kpl, c)dostawę i montaż ogrodzenia segmentowego z płaskowników i profili zamkniętych o wysokości 1,10 m wraz z dwiema bramkami o szerokości 1,0 m; wszystkie elementy ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony, d)dostawę i montaż trzech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, e)wykonanie na powierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń, nawierzchnia piaskowo – żwirowa o grubości 30 cm wraz z niwelacją terenu i wykorytowaniem, f)wykonanie wzdłuż ogrodzenia trawników o szerokości 1,20-1,50 m, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wszystkie cztery części: 4.200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)dla wszystkich części łacznie , Część 1.- 1.200,00zł Część 2.- 900,00zł Część 3.- 900,00zł Część 4.- 1.200,00zł Gdy wadium jest odrębnie dla każdej .części powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją 14/2017 postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw oraz określeniem zakresu części :część 1, część 2 ,część 3, część 4 Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach