Przetargi.pl
” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pomieszczenia serwerowni w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim. Część nr 1: Zestawy komputerowe i laptopy dla Starostwa. 1. Komputer Typ 1 - 6 szt 2. Monitor Typ 1 – 6 szt 3. Komputer Typ 2 -3 szt 4. Monitor Typ 2 – 3 szt 5. Komputer Przenośny (Laptop) – 4 szt CPV 30213100-6 Komputery przenośne, CPV 30213000-5 Komputery osobiste, CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 33195100-4 Monitory CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SIWZ Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w Siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” . Część nr 2: Wyposażenie serwerowni w budynku na ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim 1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 4 szt. 3. Zarządzalny przełącznik sieciowy – 16 szt. 4. Kable typu patchcord i wkładki SFP+ Kod: CPV: 30236000 - Różny sprzęt komputerowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SIWZ . Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – będący osobami fizycznymi, oso-bami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także w.w. Wykonawcy występujący wspólnie, spełniający warunki określone w ustawie oraz w niniejszym SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wymienieni w ust. 1, którzy spełniają warunki dotyczące (wymagane w postępowaniu): 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1a lub 1b, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2a i 2b i 3a i 3b, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzo-na za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pozostałe dokumenty – wykaz dostaw wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach