Przetargi.pl
Zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia e-usług, w tym koszty dostaw, transportu oraz montażu w ramach projektu pn.: „Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim”

Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Malczewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 617 326 , fax. 483 617 314
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
    ul. Malczewskiego 29
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 617 326, fax. 483 617 314
    REGON: 80518100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia e-usług, w tym koszty dostaw, transportu oraz montażu w ramach projektu pn.: „Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia e-usług, w tym koszty dostaw, transportu oraz montażu w ramach ww. Projektu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w podziale na następujące części: CZĘŚĆ I: Zadanie 1. Zakup 32 szt. stacji roboczych (komputer+monitor) wraz z systemami operacyjnymi, oprogramowaniem oraz kosztami instalacji i konfiguracji (stawka VAT 0%). Zadanie 2. Zakup 4 szt. laptopów 14-calowych wraz z systemami operacyjnymi, oprogramowaniem oraz kosztami instalacji i konfiguracji. Zadanie 3. Zakup 2 szt. laptopów 13,3-calowych wraz z systemami operacyjnymi, oprogramowaniem oraz kosztami instalacji i konfiguracji. Zadanie 4. Zakup 4 szt. ekranów z dostępem do aplikacji informacyjnej wraz z oprogramowaniem oraz kosztami instalacji i konfiguracji. CZĘŚĆ II: Zadanie 1. Zakup 1000 szt. czytników do kart pracowniczych i podpisów elektronicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 1. Dla CZĘŚCI I w wysokości 7 000,00 zł / słownie: siedem tysięcy złotych/ Dla CZĘŚCI II w wysokości 6 000,00 zł / słownie: sześć tysięcy złotych/ 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone: -w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w banku Raiffeisen Bank Polska S.A. O/Radom Nr 29 1750 1253 0000 0000 2074 0779. Uznaje się, że wadium zostało wniesione w terminie jeżeli środki znajdą się na rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.02.2018 r. do godz. 1000 -w innych formach zabezpieczenia niż pieniądz, stosowny dokument należy złożyć w formie oryginału w Kwesturze Zamawiającego w pok. nr 233 przy ul. Malczewskiego 29 do dnia 15.02.2018r. do godz. 1000 Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Podpis pod dokumentem gwarancji/poręczenia powinien być czytelny lub złożony pod imienną pieczątką. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja powinna zapewniać bezwarunkową wypłatę na rzecz Beneficjenta pełnej kwoty stanowiącej równowartość wadium w przypadku złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgłoszone w terminie związania ofertą. 4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie oryginał dokumentu wadium. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach