Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych dla autobusów i samochodów Urzędu Gminy w Rajczy

Gmina Rajcza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8643155 w. 33 , fax. 338 643 887
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajcza
    ul. Górska 1
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 33 8643155 w. 33, fax. 338 643 887
    REGON: 07218269200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych dla autobusów i samochodów Urzędu Gminy w Rajczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 poprzez sprzedaż oraz tankowanie autobusów, samochodów i urządzeń Urzędu Gminy w Rajczy. Przewidywana ilość zakupu paliw w ciągu 3 lat: • olej napędowy – ok. 70 000 litrów • benzyna bezołowiowa Pb 95 – ok. 5 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupów tj.: mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. II. 2 co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość pobierania paliwa w ilości nie większej niż 120 litrów dziennie. Wymagania jakościowe: Zaoferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym paliw ciekłych wg Polskiej Normy: • olej napędowy musi być zgodny z Polską Normą PN-EN 590 • benzyna bezołowiowa Pb 95 zgodna z Polską Normą PN-EN 228 oraz wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (jedn. tekst Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680). Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca stosował w okresie zimowym paliwa o parametrach i właściwościach zgodnie z wytycznymi w/w Rozporządzenia. Zamawiającego zastrzega sobie prawo do żądania przy odbiorze paliw świadectwa jakości aktualnej dostawy. Dostawa i sprzedaż paliw płynnych nastąpi wg wykazu pojazdów Zamawiającego, który będzie zawierać w szczególności: • rodzaj pobieranego paliwa, • markę i nr rejestracyjny pojazdu, • nazwisko osoby pobierającej paliwo i potwierdzającej jego pobranie. Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 lutego 2017 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 roku, poz. 282). Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiorników pojazdów. Tankowanie do kanistrów odbywać się będzie na podstawie jednorazowego upoważnienia Zamawiającego. Zamawiający dołączy do umowy wykaz marek i numery rejestracyjne pojazdów oraz nazwiska osób uprawnionych do tankowania. Pozostałe warunki ujęto w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania: a) Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienie /zezwolenie/ koncesję do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) - Prawo energetyczne – co najmniej na okres od dnia złożenia oferty do końca trwania umowy 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do Specyfikacji, że posiada wiedzę i doświadczenie – (samodzielnie bądź udostępnione przez inne podmioty) - zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do Specyfikacji, że dysponuje – (samodzielnie bądź udostępnionym przez inne podmioty) - potencjałem technicznym i osobami, zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.rajcza.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o którym mowa w pkt IV, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga załączenia tego zobowiązania do oferty – załącznik nr 6 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania. 3. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), b) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. d) Kopię umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. e) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. f) Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. g) W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx. h) Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. i) W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. j) Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach