Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 z zabudową kontenerową dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boguszowie- Gorcach

Ochotnicza Straż Pożarna w Boguszowie-Gorcach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Mariana Buczka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 886 265 788 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Boguszowie-Gorcach
    ul. Mariana Buczka 15
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 886 265 788, fax. 748 449 165
    REGON: 89056116600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 z zabudową kontenerową dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boguszowie- Gorcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 z zabudową kontenerową dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boguszowie- Gorcach 3.2. Podstawowe wymogi Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) pojazd powinien spełniać wymogi określone w przepisach ustawy- Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, b) pojazd powinien spełniać wymogi Polskiej Normy PN-EN 1846-1, c) pojazd powinien spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2010r. Nr 85, poz. 553), d) pojazd musi posiadać ważne na dzień odbioru technicznego pojazdu świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2010r. Nr 85, poz. 553), e) pojazd musi posiadać na dzień odbioru aktualne świadectwo homologacji typu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r.- Prawo o ruchu drogowym oraz spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 z zabudową kontenerową- CNBOP- PIB ważne na dzień wydania pojazdu, f) pojazd musi posiadać czasową rejestrację w celu umożliwienia przejazdu do siedziby Zamawiającego, g) pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2018. 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 z zabudową kontenerową (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.4. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie elementów wyposażenia dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy elementy wyposażenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi urządzeniami/ sprzętem o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi urządzeniami/ sprzętem. 3.5. Wszystkie obowiązki i wymagania zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 8)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 16. Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. 16.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 16.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. 17. Zamawiający, w toku czynności oceny ofert, nie będzie dokonywał podmiotowej oceny wszystkich wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie będzie badał wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców, lecz w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (uplasuje się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenia wstępne, a następnie wezwie Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 5 dni do przedłożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, w szczególności wskazanych w pkt. 15 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach