Przetargi.pl
Zakup i Dostawę paliwa olej napędowy do pojazdów dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 744 770 , fax. 338 744 790
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
    ul. Wadowicka 4
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 338 744 770, fax. 338 744 790
    REGON: 70528650000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-suchap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Komunalny podległy Administracji Samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i Dostawę paliwa olej napędowy do pojazdów dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komunalnego w Suchej Beskidzkiej. 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a/ sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 +A1 2017-06r., a źródłem przechowania oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi: do 3 100 litrów miesięcznie – tj. 38 400 litrów w okresie obowiązywania umowy – 1 rok. b/ Zaopatrzenie istniejącego zbiornika o pojemności 5000 l należącego do Zamawiającego w elektroniczny system analizy pobranego paliwa wraz z przesyłem danych do portalu internetowego i z przekazywaną na bieżąco - on line - informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców i operatorów. c/ Montaż kompletnych urządzeń GPS, działających w trybie off-line (nadajnik, odbiornik, oprogramowanie, itd.) współpracującego z ww. systemem analizowania pobranego paliwa, zamontowanego we wskazanym pojeździe. Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia celem sukcesywnego wyposażania pojazdów Zamawiającego w urządzenia GPS- urządzenia płatne po cenach obowiązujących w ofercie. d/Zamawiający udostępni Wykonawcy zbiornik do zainstalowania stosownych urządzeń, udostępni pojazdy celem zamontowania GPS, w dniach od 18.12.2019r do 31.12.2019r .Wykonawca przeszkoli pracowników w obsłudze urządzeń aby z dniem 01.01.2020r.nastąpiło uruchomienie kompletnego systemu monitorowania oraz dostawy paliwa . Obecny Wykonawca z dniem 31.12.2019r. zakończy realizację zamówienia, a nowy Wykonawca rozpocznie z dniem 01.01.2020r. e/ Zamawiający ma prawo ograniczyć lub zwiększyć zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi za faktycznie zamówioną ilość. Wykonawca nie będzie wnosił pretensji o zmniejszonej lub zwiększonej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, f) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania systemu – wszelkie usługi konserwacyjne oraz usuwanie ewentualnych awarii nie może powodować przerw w funkcjonowaniu systemu dłuższych niż 8 godz. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera umowa w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia - Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, - do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii (próbka paliwa przy każdej dostawie w 5 litrowym metalowym kanistrze za plombowanym własnymi znakami wykonawcy), list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, - dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). - Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu świadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach