Przetargi.pl
Zakup i dostawa wirówki do krwi wraz z komputerem i oprogramowaniem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-612 Radom, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 621 127
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
    ul. Limanowskiego 42
    26-612 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 621 127
    REGON: 30306000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rckik.radom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wirówki do krwi wraz z komputerem i oprogramowaniem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa wirówki do krwi wraz z komputerem i oprogramowaniem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu szt. 1.A. Wymagania dotyczące urządzenia: 1. Urządzenie powinno posiadać certyfikat CE i spełniać wymogi GMP. Zamawiający dopuści potwierdzenie faktu spełnienia wymogów GMP odpowiednim oświadczeniem firmy. 2. Wirówka do krwi musi być wyrobem medycznym w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych (VAT 8%). 3. Pojemność wirówki z wyposażeniem (rotor i tubusy) do wirowania pojemników z krwią pełną - 12 x 550ml. Urządzenie powinno zapewnić wirowanie składników krwi podczas preparatyki, dla tego samego typu wkładu na pojemniki z krwią. 4. Zasilanie trójfazowe 400V/3N/50-60Hz. 5. Maksymalny pobór mocy 9,7 kW. 6. Maksymalny pobór prądu 14 A. 7. Poziom głośności maksymalnie 65 dB. 8. Waga urządzenia bez wyposażenia maksymalnie do 400 kg. 9. Wyposażone w kółka do łatwego transportu oraz regulowane stopy do instalacji na stałe w miejscu docelowym. 10. Wymiary – wartości maksymalne: (wys. x szer. x gł.) 1015 x 820 x 1015 mm. 11. Komora wirówki musi być wykonana ze stali nierdzewnej odpornej na korozję, tak aby urządzenie można było w łatwy sposób poddawać procedurze dezynfekcji i czyszczenia. 12. Wirówka wolnostojąca z chłodzeniem powietrznym. Komora wirowania umożliwiająca pracę w zakresie od -20˚C do +40˚C z krokiem nastawy temperatury 1˚C. Czynnik chłodniczy wolny od CFC/HCFC. Urządzenie podlega ustawie o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. 13. Siła wirowania RCF dla pojemników z krwią (przy zastosowaniu odpowiedniego rotora oraz tubusów): maksymalnie 6490-6500. 14. Obroty RPM dla pojemników z krwią (przy zastosowaniu odpowiedniego rotora oraz tubusów): maksymalnie 4500. 15. Żywotność rotora do wirowania pojemników z krwią pełną, co najmniej 30 000 cykli. Operator musi mieć możliwość kontroli czasu pracy np. w oprogramowaniu wirówki. Zamawiający nie wymaga ograniczenia czasowego żywotności wirówki, tylko ilość cykli. 16. Czujnik niewyważenia w zakresie 50 – 120 g . 17. Rotor wychylny, bez konieczności stosowania dodatkowej pokrywy (tzw. windshield). 18. Urządzenie powinno zapewniać łatwość czyszczenia komory wirówki w przypadku rozszczelnienia pojemnika z krwią (brak konieczności demontażu rotora i brak dodatkowej pokrywy rotora). 19. Urządzenie powinno posiadać zabezpieczenie pokrywy przed otwarciem w czasie pracy urządzenia. 20. Pokrywa powinna być otwierania do tyłu. Wspomaganie otwierania oraz zamykania (automatyczny rygiel dociągający pokrywę). 21. Wirówka musi być wyposażona w system awaryjnego otwierania pokrywy w przypadku braku zasilania. 22. Wirówka musi być wyposażona w system zabezpieczający przed przegrzaniem komory i silnika. 23. Wirówka musi być wyposażona w system zabezpieczający przed przekroczeniem maksymalnej prędkości obrotowej. 24. Sterowanie mikroprocesorowe. Panel kontrolny powinien być umieszczony z przodu urządzenia i wyposażony w przyciski membranowe, pokrętło oraz wyświetlacz LCD. Wyświetlanie podstawowych parametrów: a. status podłączenia wirówki do programu komputerowego b. numer programu wirowania c. temperatura d. krzywa rozpędzania e. krzywa hamowania f. prędkość/siła wirowania g. czas wirowania. 25. Możliwość zaprogramowania co najmniej 50 programów wirowania. 26. Brak utraty pamięci wewnętrznej (zapisanych programów wirowania) urządzenia w przypadku braku zasilania. 27. Dostępność zaprogramowanych 9 krzywych przyspieszania oraz 12 krzywych hamowania (9 liniowych i 9 przystosowanych do wirowania krwi pełnej). 28. Blokada możliwości wprowadzania parametrów programów wirowania przy pomocy kluczyka. 29. Wizualna i dźwiękowa informacja zakończenia programu wirowania. 30. Eksport powyższych danych wirowania do pliku wynikowego umożliwiający ich dalszy transfer. 31. Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 32. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego urządzenia, rok produkcji 2018 lub 2019 r. 33. Dostawca zapewnia minimum 24 miesięczną gwarancję na urządzenie. 34. W okresie gwarancji dostawca zobowiązuje się do przeglądów serwisowych, w ilości zgodnej z zaleceniami producenta, w okresach wskazanych przez zamawiającego. 35. Instrukcja w języku polskim. B. Wymagania dotyczące oprogramowania: 1. Czytnik kodów kreskowych zapisanych w standardzie ISBT 128, zabezpieczony mechanicznie przed użyciem w momencie zamknięcia pokrywy wirówki. 2. Oprogramowanie wirówki w języku polskim. Blokada dostępu do ustawień programu komputerowego obsługującego wirówkę przy pomocy hasła. 3. Dostawca zapewni pełną transmisję danych z wirówki do sytemu „Bank Krwi”, tj: - numer donacji - godzinę i minutę rozpoczęcia i zakończenia procesu wirowania; - kod operatora rozpoczynającego i kończącego wirowanie; - datę wirowania; - numer identyfikacyjny wirówki; - efektywny czas wirowania. 4. Dostawca zapewni pełne podłączenie wraz z okablowaniem niezbędne podczas transmisji danych z urządzenia do komputera. Dane zestawu komputerowego: komputer z systemem Windows 10 64 bit w wersji Professional, monitor LCD 22”, klawiatura, mysz, skaner kodów kreskowych zapisanych w standardzie ISBT 128, drukarka laserowa (wspierająca emulację Epson FX, IBM ProPrinter i zainstalowaną stroną kodową 852), UPS, z oprogramowaniem obsługującym proces wirowania/ zbierającym dane z procesu oraz programem zapewniającym transmisję danych do systemu Bank Krwi. 5. Wykonawca zapewni prawidłową transmisję (W sprawach technicznych dotyczących transmisji danych do systemu „Bank Krwi”, proszę się kontaktować z firmą Asseco Poland z siedzibą w Katowicach).Uruchomienie transmisji danych do systemu bank Krwi jest po stronie Wykonawcy, natomiast końcowa licencja na transmisję musi być przeniesiona na Zamawiającego. 6. Program komputerowy w języku polskim umożliwiający rejestrację i archiwizację parametrów wirowania takich jak: a. data wirowania b. godzina rozpoczęcia wirowania c. godzina zakończenia wirowania d. numer identyfikacyjny wirówki e. wynik wirowania f. numer programu wirowania g. kod operatora h. temperatura wirowania i. nastawę krzywej rozpędzania j. nastawę krzywej hamowania k. nastawę obrotów programu wirowania l. nastawę siły programu wirowania dla zadanej prędkości obrotowej m. całkowitą siłę podczas procesu wirowania n. nastawę czasu wirowania o. rzeczywisty czas wirowania p. numery donacji 7. Wykonawca zapewni, że oprogramowanie umożliwi tworzenie raportów z danego dnia z uwzględnieniem: daty, godziny i minuty rozpoczęcia i zakończenia procesu , całkowitego czasu procesu wirowania, numeru urządzenia, numeru programu, rodzaju składników krwi poddawanych wirowaniu, numerów donacji, kodu operatora, odczytanego czytnikiem kodów kreskowych, z możliwością wydruku. 8. Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania zarządzającego transmisją z urządzeń do komputera i archiwizacją danych wraz z walidacją przez cały okres trwania umowy oraz po jej zakończeniu. C. Wymagania dotyczące kwalifikacji urządzenia do użytku: 1. Przy instalacji i uruchomieniu urządzenia przez autoryzowany serwis musi zostać wykonana kwalifikacja instalacyjna, operacyjna i procesowa zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymaganiami GMP. Kwalifikacja procesowa przy współpracy z Zamawiającym. Dokumentacja potwierdzająca wykonanie tych procesów powinna być opracowana w języku polskim. 2. Szkolenie dla personelu: Certyfikaty przeszkolenia personelu w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzenia. 3. Serwis z uprawnieniami wymaganymi przepisami z dnia 12 lipca 2017 o zmianie ustawy o substancjach zubożających w warstwę ozonową o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2016 poz. 1567). Należy przedłożyć odpowiednie dokumenty. 4. Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. D. Warunki płatności. 1. Dostawca umożliwi Zamawiającemu płatność w co najmniej 10 ratach. Wykaz dokumentów 1. Certyfikat CE dla urządzenia. 2. Oświadczenie, że dostarczona wirówka jest wyrobem medycznym. 3. Protokoły kwalifikacji instalacyjnej, operacyjnej i procesowej. 4. Protokół ze szkolenia pracowników Działu Preparatyki i Ekspedycji. 5. Zaświadczenie uprawniające dla pracowników wykonujących czynności serwisowe dla urządzeń chłodniczych z substancją kontrolowaną. 6. Referencje z 3 jednostek, do których firma dostarczyła ten sam model wirówki do wirowania krwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42931100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 6 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 8.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 8.3 wykonawca, który powołuje się na zdolności techniczne lub zawodowe, sytuację ekonomiczna lub finansową innych podmiotów - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2; 8.4 wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 8.7 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 8.8 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach