Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 10
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
REGON: 30455600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spólka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa urządzenia do rozmrażania osocza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia do rozmrażania osocza na potrzeby Szpitala w Barlinku oraz przeszkolenie bezpośrednich użytkowników. Urządzenie fabrycznie nowe Rozmrażanie w tem.37 C przy stałej kontroli temp. Rozmrażanie jednorazowo minimum 4 pojemników Graficzny rejestrator temp. Alarmy akustyczne i wizualne Drukarka protokołów Dokumentacja procesu rozmrażania , wydruk z każdej operacji i kalibracji temp. Otoczenia System samokontroli UPS pozwalający na podtrzymanie pracy urządzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy; wykaz podwykonawców – jeżeli ma zastosowanie; 2) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic nitrylowych
Dodano: 2021-05-26 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. z siedziba w Świnoujściu
Dodano: 2021-03-14 - Dostawa procesora tkankowego wraz z montażem.
Dodano: 2021-02-09 - Dostawa produktów i wyrobów medycznych nerkozastępczych
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa produktów i wyrobów medycznych nerkozastępczych
Dodano: 2021-02-02 - Zakup aparatu USG na potrzeby realizacji przedsięwzięć związanych z walką i skutkami COVID-19 na terenie woj. zachodniopomorskiego przez SPSR w Nowogardzie w ramach działania 7.7
Dodano: 2020-12-11 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby realizacji przedsięwzięć związanych z walką i skutkami COVID-19 na terenie woj. zachodniopomorskiego przez SPSR w Nowogardzie w ramach działania 7.7
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa produktów i wyrobów medycznych nerkozastępczych
Dodano: 2020-12-01 - PN-33/20 Dostawa procesora tkankowego wraz z montażem.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły W Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu
Dodano: 2020-11-24