Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
Piastowska 33
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
REGON: 53141222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na 2021 rok. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na 2021 rok. WYSZCZEGÓLNIENIE TABLIC REJESTRACYJNYCH SZACUNKOWA ILOŚĆ (szt.) 1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - 16 000 2. Samochodowe zmniejszone - 300 3. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe do przyczep - 400 4. Motocyklowe zwyczajne - 400 5. Motorowerowe zwyczajne - 350 6. Tymczasowe - 100 7. Indywidualne - 20 8. Zabytkowe - 20 9. Wtórniki tablic - 300 10. Motocyklowe/ciągnikowe zwyczajne jednorzędowe - 200 11. Dodatkowe tablice rejestracyjne - 250 12. Profesjonalne tablice rejestracyjne - 20 13. Zielone tablice rejestracyjne dla pojazdów elektrycznych i wodorowych - 20 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną