Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający podzielił zamówienia na 5 części: a. Część I - sprzęt RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca; b. Część II - akcesoria do sprzętu RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca; c. Część III - sprzęt fotograficzny i akcesoria; d. Część IV - ekrany projekcyjne z montażem; e. Część V - Drukarki fotograficzne (sublimacja). 3. Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ (odpowiednio dla części). 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla części III postępowania (Załącznik 2c do SIWZ). Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ Producenta/model oferowanego towaru. 7. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji dla Części II w poz. 2 i 32 (towary równoważne) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załączniku nr 4 do SIWZ odpowiednio dla Części. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 38650000-6, 32333200-8, 38651000-3, 32300000-6, 31440000-2, 39525100-9, 30234400-2, 38653400-1, 37524000-7, 30121200-5, 30232150-0, 10. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części ): a) Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). b) Zamawiający wymaga przy dostawie, aby do dostarczanego sprzętu (towarów) były dołączone karty gwarancyjne, wykaz ukompletowania oraz instrukcje obsługi w języku polskim. c) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny ofert). d) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz spełniać europejskie normy bezpieczeństwa CE. e) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, zgodny z przedstawioną ofertą oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta. f) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. g) Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do wprowadzania do obrotu towarów. h) Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. i) Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą zamówionego towaru ponosi Wykonawca. j) Dostawa winna być zrealizowana w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach od 7.30 do 12.30. k) Wartość brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu i rozładunku) towaru do miejsca wskazanego w SIWZ wraz z kosztami rozładunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz/e cenowy/e - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w Zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e do SIWZ odpowiednio dla Części. 2. Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach