Przetargi.pl
Zakup i dostawa kaset do przenośnych analizatorów do wstępnego wykrywania w ślinie osób badanych środków działających podobnie do alkoholu dla KMP/KPP i KWP w Katowicach na rok 2020/2021

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kaset do przenośnych analizatorów do wstępnego wykrywania w ślinie osób badanych środków działających podobnie do alkoholu dla KMP/KPP i KWP w Katowicach na rok 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa kaset do przenośnych analizatorów do wstępnego wykrywania w ślinie osób badanych środków działających podobnie do alkoholu dla KMP/KPP i KWP w Katowicach na rok 2020/2021. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 2. Kod CPV: : 3-8544000-0 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania) 3.1 Zadanie nr 1 – kaseta do urządzenia DRUG Test 5000 – 6 panelowe do wykrywania następujących substancji: kokaina, opiaty, konopie indyjskie, amfetamina, metamfetamina, benzodiazepiny; 3.2 Zadanie nr 2 – kaseta do Drug Read – 6 panelowe do wykrywania narkotyków z grupy: konopi, amfetaminy, i metamfetaminy (w tym ekstazy), benzodiazepiny, opiatów, kokainy; 3.3 Zadanie nr 3 - Kaseta do Alere DDS2 – 6 panelowe do wykrywania następujących substancji: amfetamina, metamfetamina, marihuana, kokaina, opiaty, benzodiazepiny 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia d. załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczeniu wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej. 5 Zamawiający wymaga, aby gwarancja i termin ważności na dostarczony towar wynosił : dla zadania nr 1 i zadania nr 3 co najmniej 12 miesięcy, dla zadania nr 2 co najmniej 18 miesięcy . Gwarancja i termin ważności liczona będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 5.1 Zakres gwarancji i terminy dotyczące reklamacji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy. 5.2 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 5.3 Gwarancja i termin ważności stanowi kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i został uszczegółowiony w Rozdziale XI SIWZ. 5.4 W przypadku podania gwarancji i terminu ważności w niepełnych miesiącach będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 5.5 W przypadku braku wskazania gwarancji i terminu ważności Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował dla zadania nr 1 i zadania nr 3 - 12 miesięcy, dla zadania nr 2 - 18 miesięcy . Gwarancja i termin ważności liczone będą od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, złożenia oświadczenia, że posiada deklaracje zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia zarejestrowanego jako wyrób medyczny dla zadań1,2,3 - załącznik nr 1 do SIWZ - formularza ofertowy. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę dostarczenia deklaracji zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia zarejestrowanego jako wyrób medyczny dla zadań 1,2,3 wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ formularza cenowego. 8 Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 3 formularza cenowego do SIWZ w kolumnie nr 13 nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego oferowanego asortymentu tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować. 8.1 Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 13 formularza cenowego będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 8.2 Wykonawca winien wskazać w kolumnie 13 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy oferowanego asortymentu 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę dostarczenia Kart katalogowych i/lub opisów produktu i/lub kart produktu i/lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowany asortyment, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy – OPZ 10 Zamawiający wymaga aby dostarczony towar wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ był fabrycznie nowy, gatunku I. 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 12. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego 13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38544000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy i cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 i 3 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym i cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. Brak załączenia do oferty ww. dokumentów lub niepodpisanych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zobligowany jest podać w formularzu cenowym dla każdej pozycji każdego zadania nazwę handlową i/lub nr katalogowy zaoferowanego produktu brak wskazania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert , zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie wykonawcy, że dostawa będzie realizowana zgodnie z wymogami Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 2 – wzór umowy i załącznik nr 3 – formularz cenowy do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie, Wykonawcy o wydłużeniu gwarancji i terminu ważności na dostarczony towar, złożony na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie, że w przypadku nie podania gwarancji i terminu ważności na dostarczony towar termin ważności będzie równy wartości minimalnej wskazanej w formularzu cenowym, złożonej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie wykonawcy, że gwarancja dla zadań jest tożsama z terminem ważności dostarczonego towaru. 7. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy - jest fabrycznie nowy, gatunku I złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie 9. Oświadczenie, że posiada deklarację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia zarejestrowanego jako wyrób medyczny dla zadań 1,2,3 wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ formularza cenowego 10. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany załączyć w formularzu ofertowym informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………………… oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku……………………”, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany towar w pełni odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia kol 2. załącznika nr 3- formularza cenowego dla zadań 1,2,3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach