Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie ogłasza przetarg
- Adres: 11010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 148 282 , fax. 895 148 282
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie
ul. Wojska Polskiego 36
11010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 148 282, fax. 895 148 282
REGON: 26269700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1barczewo.wixsite.com/szkola
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie w ramach projektu Stworzenie Centrum Edukacyjnego w Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część I „Dostawa Sprzętu komputerowego i multimedialnego ( TIK )” 30000000-9 Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania; 30237280-5 Akcesoria zasilające; 30213100-6 Komputery przenośne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32420000-3 – Urządzenia sieciowe; 30232110-8 Drukarki laserowe; 32342000-2 Urządzenia głośnikowe, 39130000-2 2) Część II „Dostawa pomocy dydaktycznych” 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 3) Część III „Dostawa pomocy gimnastycznych i sprzętu do ćwiczeń” 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 4) Część IV „Dostawa mebli” 39130000-2 Dostawa mebli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 3.000,00 zł tylko dla części I „Dostawa Sprzętu komputerowego i multimedialnego ( TIK )” 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić na rachunek bankowy 54 9343 1028 2600 1616 2000 0010, a w tytule wpłaty należy wpisać „IG wadium na „Dostawa Sprzętu komputerowego i multimedialnego ( TIK )”. Wpłaty należy dokonać z zachowaniem należytej staranności, ponieważ za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym; dokument, w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający dokonanie przelewu należy trwale dołączyć do oferty; 2) zostanie zwrócone na rachunek bankowy do zwrotu wadium wskazany w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego; 3) zostanie zwrócone wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu na składanie ofert, niezwłocznie na jego wniosek. 4. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie; 2) w przypadku wniesienia go przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinien zawierać informację, że dotyczy on wszystkich wykonawców, a nie tylko tego, na którego dokument został wystawiony; 3) powinien zostać dołączony na stałe do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, a oryginał powinien być dołączony do oferty. 5. W przypadku wycofania oferty, która została już zabezpieczona wadium, wykonawca we wniosku, o którym mowa w pkt XI.7.2) powinien uwzględnić informacje niezbędne do zwrotu wadium, w szczególności numer rachunku bankowego (w przypadku wadium w pieniądzu) lub adresu, pod który należy zwrócić zabezpieczenie (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej dwie usługi na podstawie odrębnych umów, polegające na dostawie wraz z rozmieszczeniem i uruchomieniem urządzeń TIK, pomocy (dydaktycznych, sportowych ) lub mebli ( w zależności od części , na którą składa ofertę ) w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. 2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej równą wartości składanej oferty. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 3. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, pod warunkiem, że udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował zasobami tych podmiotów. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wykonawca musi zapewnić bezpośredni udział podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja podmiotu, na którego zdolności wykonawca się powołuje, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt V.1.1). 6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki udziału w postępowaniu z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione, jeżeli poszczególny warunek, oznaczony literą lub tiretem, zostanie spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) należy wpłacić na rachunek bankowy 54 9343 1028 2600 1616 2000 0010, a w tytule wpłaty należy wpisać „IG wadium na „Dostawa Sprzętu komputerowego i multimedialnego ( TIK )”. Wpłaty należy dokonać z zachowaniem należytej staranności, ponieważ za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym; dokument, w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający dokonanie przelewu należy trwale dołączyć do oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń biurowych do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z projektu pt. „Uniwersytet Wielkich Możliwości” – program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z201/18-00 z dn.24.05.2019 r., współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju,
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem
Dodano: 2019-10-16 - Wiedza i umiejętności źródłem sukcesu
Dodano: 2019-02-15 - Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
Dodano: 2018-11-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULITMEDIALNEGO NA POTRZEBY JEDNOSTEK GMINY PŁOŚNICA
Dodano: 2017-12-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DWÓCH ŚWIETLIC CYFROWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA POPRZEZ ROZBUDOWĘ INFRASTRUKTURY SOCJALNEJ
Dodano: 2017-12-06 - Zakup i dostawa komputerów dla Sądu Rejonowego w Olsztynie.
Dodano: 2017-11-23 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „SZKOŁA DA SIĘ LUBIĆ”
Dodano: 2017-10-04 - „Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia komputerowego, biurowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie”
Dodano: 2016-11-17