Przetargi.pl
Zakup i dostawa dwóch samochodów (osobowego i osobowo-ciężarowego) dla ZUS Oddział w Lublinie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
    REGON: 17756004420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa dwóch samochodów (osobowego i osobowo-ciężarowego) dla ZUS Oddział w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej netto poniżej 144 000 euro, jest zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2019r. nieużywanych samochodów: osobowego i osobowo – ciężarowego (5+1) dla potrzeb Oddziału ZUS w Lublinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 nw. części: • Część nr 1 pn. „Zakup i dostawa samochodu osobowego dla ZUS Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36, 38C”; • Część nr 2 pn. „Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego (5+1) dla ZUS Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36, 38C”; Uwaga 1: Wszystkie postanowienia Ogłoszenia dotyczą każdej z 2. części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej. Uwaga 2: Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość ww. części zamówienia. 1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 341152-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób ; część nr 1 - 34110000-1 – samochody osobowe, część nr 2 - 341360000-9 – samochody półciężarowe. 2. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do 29 listopada 2019r. 3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium: • część nr 1 – 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące 00,100 złotych; • część nr 2 – 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 6 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3 Ogłoszenia; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 7 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3 Ogłoszenia; 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 5. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 i 3. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie z RODO (wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ). 8. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach