Przetargi.pl
Zakup i dostawa defibrylatorów, pomp infuzyjnych, wózka reanimacyjnego z wyposażeniem oraz respiratora dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Zakup sprzętu i aparatury medycznej”

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 000315086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rszs.radom.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa defibrylatorów, pomp infuzyjnych, wózka reanimacyjnego z wyposażeniem oraz respiratora dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Zakup sprzętu i aparatury medycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa defibrylatorów, pomp infuzyjnych, wózka reanimacyjnego z wyposażeniem oraz respiratora dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Zakup sprzętu i aparatury medycznej”: Część nr 1 Defibrylator Część nr 2 Pompy infuzyjne Część nr 3 Wózek reanimacyjny z wyposażeniem Część nr 4 Respirator
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: Część nr 1 Defibrylator – 1.874,62 zł /słownie: tysiąc osiemset siedemdziesiąt cztery złote sześćdziesiąt dwa grosze/ Część nr 2 Pompy infuzyjne – 1.886,10 zł /słownie: tysiąc osiemset osiemdziesiąt sześć złotych dziesięć groszy/ Część nr 3 Wózek reanimacyjny z wyposażeniem – 1.434,52 zł /słownie: tysiąc czterysta trzydzieści cztery złote pięćdziesiąt dwa grosze/ Część nr 4 Respirator – 2.460,00 zł /słownie: dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych zero groszy/ 8.3.Wadium musi być wniesione do dnia 20.08.2018r. do godz. 09:30. 8.4 Wadium można wnieść w następujących formach: 8.4.1 w pieniądzu. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S. A. I o/Radom 30 1240 1789 1111 0000 0777 0652. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium – P-32/2018”. 8.4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.4.3 w gwarancjach bankowych, 8.4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.4.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm./. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt. 8.4.2-8.4.5 wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą być ważne przez cały okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określone są w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć szczegółowo wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w Załączniku nr 3-6 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. 1.3. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć dla produktów, które mają być dostarczone po zawarciu umowy, katalogi potwierdzające posiadanie przez oferowany produkt, wskazanych przez Zamawiającego parametrów wymaganych: W części nr 1 poz. nr 1 i 2: potwierdzenie dla wszystkich parametrów wymaganych W części nr 3: wózek: potwierdzenie parametrów wymaganych określonych w pkt. 12. Defibrylator pkt. od 44 do 69, Laryngoskop pkt. od 70 do 74 oraz Ambu pkt. 75- 77: w całości. W części nr 4: pkt. 9, 10 , 15, 21, 22, 25, 26, 42, 44, 59, 66, od 70 do 80. W przypadku braku zamieszczenia w dostarczonym przez wykonawcę katalogu, informacji potwierdzających spełnienie przez oferowany produkt, wskazanych przez Zamawiającego w/w parametrów wymaganych, wprowadza się wymóg dostarczenia oświadczenia producenta, w którym producent potwierdzi posiadanie przez w/w produkt cech pożądanych przez Zamawiającego w w/w zakresie. 1.4. pełnomocnictwo – w oryginale. 1.5. dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt. 8.4.2-8.4.5 SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach