Przetargi.pl
zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska.

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700 , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623). Dostarczona energia elektryczne musi spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2017 r poz. 220 ze zmianami) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (określający szczegółowe informacje poszczególnych punktów poboru/obiektów) stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 2.445.452,00 kWh. 4. Prognozowana powyżej wielkość zużycia energii ma charakter orientacyjny, służący porównaniu złożonych ofert i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie, zarówno z tytułu nieodebrania, jak i przekroczenia przez Zamawiającego prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej. 5. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia energii elektrycznej nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny określonej przez wykonawcę w złożonej ofercie. 6. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Łączna liczba zmienianych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach