Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika i pługa do odśnieżania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika i fabrycznie nowego pługu do odśnieżania wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 roku. 2. Ciągnik musi być przystosowany do pracy z pługiem do odśnieżania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Ofertę stanowi wypełniony „Formularz Oferty ”- wg załącznika do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:: 1) Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia - wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o."
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
Dodano: 2023-11-13 - "Dostawa nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o."
Dodano: 2023-11-02 - "Dostawa nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. s Szczucinie"
Dodano: 2023-11-01 - "Dostawa nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. s Szczucinie"
Dodano: 2023-10-23 - "Dostawa nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. s Szczucinie"
Dodano: 2023-10-17 - Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
Dodano: 2023-05-18 - Dostawę traktora na potrzeby Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
Dodano: 2023-03-07