Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – sportowego w Miasteczku Krajeńskim – wyposażenie w infrastrukturę placu zabaw, siłowni zewnętrznej i skateparku”

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 873 196 , fax. 672 873 197
  • Data zamieszczenia: 2017-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16
    89350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 672 873 196, fax. 672 873 197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – sportowego w Miasteczku Krajeńskim – wyposażenie w infrastrukturę placu zabaw, siłowni zewnętrznej i skateparku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – sportowego w Miasteczku Krajeńskim – wyposażenie w infrastrukturę placu zabaw, siłowni zewnętrznej i skateparku” 3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został opisany w koncepcji zagospodarowania, zgłoszeniu robót budowlanych i kosztorysie ofertowym, stanowiącym załączniki do specyfikacji. 3.3. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest: 1) Wykonanie placu zabaw poprzez montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, w tym: a) karuzela integracyjna przystosowana dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. b) piaskownica z zadaszeniem - 1 szt. c) huśtawka podwójna dla dorosłych z małym dzieckiem - 1 szt. d) betonowy stół z siedziskami do gry w szchy, chińczyka - 1 kpl. e) bujak na sprężynie - 1 szt. f) zestaw integracyjny mała forteca - kpl. g) ławka z przewijakiem dla małych dzieci -1 szt. h) ławka drewniana z oparciem - 1 szt. i) tablica informacyjna (regulamin) 1 szt. j) stojak na 5 rowerów - 1 szt. 2) Wykonanie siłowni zewnętrznej poprzez montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych i elementów małej architektury, w tym: a) urządzenie do ćwiczeń Street Workout - 1 kpl. b) biegacz i orbitek -1 szt. c) rower -1 szt. d) surfer i twister – 1szt. e) wyciąg i prasa (dla niepełnosprawnych) - 1 szt. f) ławka parkowa z oparciem - 1 szt. 3) Wykonanie placu sportowo - rekreacyjnego (skatepark) i częściowe utwardzenie nawierzchni kostką brukową, w tym montaż urządzeń sportowo – rekreacyjnych, a) utwardzenie nawierzchni kostką betonową - 300 m2, b) rampa z barierką szer. 244 cm, dług. 320 cm, wys. 150 cm- 1 kpl., c) funbox z grindboxem szer. 244 cm, dług. 720 cm, wys. 60 cm - 1 kpl., d) piramidka z grindboxem lub rampą, zamiast tego urządzenia może być „bank ramp”o wymiarach szer. 244 cm, dług. 320 cm, wys. 150 cm – 1 kpl., e) poręcz ze stali nierdzewnej "S" - 670 cm, srednica 5 cm, wys. 35 cm - 1 szt., f) poręcz łamana ze stali nierdzewnej długość 500 cm, średnica 5 cm, wys.30/50 cm - 1 szt., g) poręcz ze stali nierdzewnej "C" dług. 350 cm, średnica 5 cm, wys. 35 cm -1 szt., h) ławka prosta do jazdy rolkami dług. 250 cm, szer.30cm, wys. 40 cm - 1 szt., 4) Wyposażenie i roboty wspólne dla całego obszaru: a) pojemnik do segregacji śmieci 4 modułowy (4 x 120 L) - 1kpl. b) montaż lamp parkowych zasilanych panelami fotowoltaicznymi na słupach - 4 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wymienione w pkt 3.3 części zadania oznaczone podpunktami od 1 i 3 Wszystkie przewidziane roboty poprzedzone będą przygotowaniem podłoża pod montaż urządzeń. Nie przewiduje się niwelacji terenu. W miejscu montażu urządzeń rekreacyjno-sportowych zebrana zostanie wierzchnia warstwa humusu i osadzone zostaną stopy betonowe z gotowych prefabrykatów przystosowanych do konkretnego urządzenia. Po zamontowaniu urządzeń nawierzchnia zostanie uzupełniona pospółką żwirowo-piaskową. Wszystkie urządzenia będą posiadały atesty bezpieczeństwa, montaż urządzeń będzie nawiązywał do „Koncepcji zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego w Miasteczku Krajeńskim, działki geodezyjne 185, 186” opracowanej przez architekta. Utwardzenie nawierzchni kostką brukową o powierzchni ok. 300 m2 poprzedzone zostanie zdjęciem wierzchniej warstwy humusu, wykonaniem podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie kostki betonowej bezfazowej) o grubości 6 cm. Całość będzie zamknięta obrzeżem betonowym 20 x 6 cm z wypełnieniem spoin zaprawą. Sprzęt i urządzenia będą montowane zgodnie z wytycznymi producenta z zachowaniem bezpiecznych stref użytkowania. 3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach tj. koncepcji zagospodarowania, kosztorysie ofertowym, zgłoszeniu robót, grafice urządzeń – dodaje się słowa: lub równoważne. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma jedynie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie kart charakterystyki technicznej, certyfikatów, katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Do tego ma obowiązek dołączyć po wykonaniu przedmiotu umowy dla placu zabaw, siłowni i skateparku karty instrukcji obsługi oraz konserwacji wyposażenia w języku polskim. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) koncepcję zagospodarowania placu zabaw i skateparku równoważnymi urządzeniami rekreacyjnymi, z zaznaczeniem wielkości stref bezpieczeństwa. b) karty techniczne z danymi katalogowymi proponowanych urządzeń rekreacyjnych wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału, c) atesty, certyfikaty dla urządzeń rekreacyjnych i zabawowych, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o odwrotne przekazanie wyżej wymienionych dokumentów. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty dotyczące urządzeń rekreacyjnych winny zawierać następujące dane katalogowe: a) przestrzeń minimalną, b) wymagania dotyczące nawierzchni (łącznie z wysokością swobodnego upadku i rozmiarem nawierzchni), c) całkowite wymiary największej(-ych) części, d) wytyczne dotyczące planowanego przedziału wiekowego użytkowników urządzenia, e) dostępność części zapasowych, f) certyfikat, świadectwo zgodności z Normą PN-EN 1176:2009. 3.5. Wykonawca jest z obowiązany po podpisaniu umowy do przedłożenia harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ścisłej współpracy z Zamawiającym, 2) wykonania projektu zagospodarowania terenu zgodnego z zaproponowanymi urządzeniami jeżeli rozmieszczenie urządzeń będzie odbiegało od dokonanego zgłoszenia robót to Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania ponownego zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Pile oraz uzyskania dla Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia. 3) wykonywania, bez dodatkowego wynagrodzenia, nadzoru autorskiego w trakcie trwania budowy (czas realizacji nadzoru autorskiego zależeć będzie od czasu trwania budowy), 4) przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, 5) pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, 6) organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy, 7) ubezpieczenia budowy, 8) przejęcia placu i terenu budowy, 9) informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, 10) uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót, 11) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację ww. zadania. Oferta na każdą część zadania musi być zabezpieczona wadium: a) Wykonanie placu zabaw wraz z montażem urządzeń i elementów małej architektury: kwota wadium 1399 zł b) Wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z montażem urządzeń sportowo-rekreacyjnych i elementów małej architektury: kwota wadium1000 zł c) Wykonanie placu sportowo-rekreacyjnego (skatepark) wraz z montażem urządzeń sportowo-rekreacyjnych i utwardzeniem nawierzchni kostką brukową: kwota wadium 1283 zł d) Wyposażenie i roboty wspólne dla całego obszaru: (dostawa i montaż pojemników desegregacji odpadów, dostawa i montaż lamp solarnych) kwota wadium 459 zł Jeżeli oferta zostanie złożona na całość zadania to należy wnieść wadium w kwocie: 2 682,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100). 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBS Białośliwie : 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005 10.4. Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy załączyć do oferty. 10.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątkę lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5ustawy PZP. 10.6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.01.2018 r. do godz. 1000. 10.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykażą roboty budowlane wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 zadanie, którego przedmiotem było wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu urządzeń na place zabaw, siłownie zewnętrzne i skateparki oraz wykonanie nawierzchni zakresie podobnym do niniejszej SIWZ. 8.9. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy, przy czym najważniejszym elementem będzie wskazanie przez Wykonawcę, że: 8.10 projektant posiada: 1) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, 2) przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8.11 kierownik budowy posiada: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej’ 2) przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach