Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
- Data zamieszczenia: 2017-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
76270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
REGON: 52387300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce – budowa infrastruktury do uprawiania sportów w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa infrastruktury do uprawiania sportów, w ramach zagospodarowania terenu przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania nr 1 określonego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 8 i 9 do SIWZ, tj. zagospodarowanie terenu o pw. ok. 6 000 m2 – budowa infrastruktury do uprawiania sportów, tj. budowa: skateparku, pumptracku, placu z urządzeniami do street workoutu, placu do StreetBall’u, trampolin ziemnych, wraz z odwodnieniem i oświetleniem terenu. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych poprzez wykonanie: 3.1. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 i 9 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.); w związku z przeznaczeniem przedmiotu zamówienia do użytku osób fizycznych, opracowana dokumentacja winna uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz przeznaczenia dla wszystkich użytkowników; 3.2. robót budowlanych związanych z budową infrastruktury do uprawiania sportów, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną. 4. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje prace: począwszy od pozyskania materiałów geodezyjnych, uzyskanie wszystkich wymaganych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, sprawdzeń, opracowanie dokumentacji budowlanej, uzyskanie decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, realizację robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. wykonania robót ziemnych, 7.2. wykonania robót w zakresie konstrukcji i nawierzchni toru rowerowego, placów pod urządzenia do uprawiania sportów wraz z montażem urządzeń, 7.3. wykonania elementów kanalizacji deszczowej, 7.4. wykonania elementów oświetlenia o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.8. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie strefy rekreacyjnej w miejscowości Kniewo poprzez budowę sceny letniej, wiaty grillowej oraz siłowni zewnętrznej
Dodano: 2024-03-08 - Budowa muszli koncertowej w Parku Borowiackim w Czersku
Dodano: 2021-02-15 - Budowa muszli koncertowej w Parku Borowiackim w Czersku
Dodano: 2020-12-30 - „Budowa trzech budynków letniskowych nad Jeziorem Żuczek” w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-12-28 - Budowa muszli koncertowej w Parku Borowiackim w Czersku
Dodano: 2020-11-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej z zapleczem, salą dydaktyczną, biblioteką i biurem Rady Dzielnicy przy Szkole Podstawowej Nr 16 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością”.
Dodano: 2020-03-31 - Budowa przestrzeni rekreacyjno-sportowej przy ul. Uczniowskiej w Gdyni w dzielnicy Witomino-Radiostacja
Dodano: 2019-06-19 - Budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 (dawniej ZS nr 10) przy ul. Staffa w Gdyni
Dodano: 2019-03-20 - Budowa bieżni o nawierzchni poliuretanowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Nagietkowej w Gdyni
Dodano: 2018-12-06 - Budowa przestrzeni rekreacyjno-sportowej przy ul. Uczniowskiej w Gdyni w dzielnicy Witomino-Radiostacja
Dodano: 2018-09-28