Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 23, 23a, 25, 25a przy ul. Saperów w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 1, 3, 5, 7 przy ul. Parkowej w Świdnicy Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 24 – 26 przy ul. Kościelnej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej”.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 23, 23a, 25, 25a przy ul. Saperów w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 1, 3, 5, 7 przy ul. Parkowej w Świdnicy Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 24 – 26 przy ul. Kościelnej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy zadania: 1.1. Zadanie nr 1: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 23 (m. 1, 2, 3, 11, 12, 14, 19, 20), 23a (m. 2, 3, 5, 6, 8, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 20), 25 (m. 1, 2, 3, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 19), 25a (m. 1, 2, 8, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 19) przy ul. Saperów w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej”. 1.2. Zadanie nr 2: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 1 (m. 2, 3, 6, 8, 11, 14, 20), 3 (m. 1, 2, 3, 6, 7, 9, 12, 13, 19), 5 (m. 1, 2, 4, 6, 8, 16, 17, 19, 20), 7 (m. 2, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 14, 16, 19) przy ul. Parkowej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej”. 1.3. Zadanie nr 3: Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z węzłem cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 24 (m. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7), 26 (m. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12) przy ul. Kościelnej w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań 2.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową przez: Ewę Pietrzak-Chojnicką – Biuro Projektowe AKAPIT, ul. Pierwszej Brygady 40, 49-300 Brzeg, pn.: 2.1.1. „Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej - Program Kawka” oraz 2.1.2. „Budowa węzła cieplnego na potrzeby c.o. i c.w.u. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Ograniczenie niskiej emisji powierzchniowej na terenie Świdnicy poprzez likwidację węglowych, lokalnych źródeł ciepła i podłączania obiektów do rozbudowanej sieci ciepłowniczej - Program Kawka”, z wyłączeniem kosztu montażu ciepłomierzy, gdyż koszt ten leży po stronie Miejskiego Zakładu Energetyki Cieplnej w Świdnicy. 2.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna w katalogu zamówienia publiczne. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii. Nie należy wyceniać pozycji dot. ciepłomierzy ultradźwiękowych z przelicznikiem ciepła, parą czujników, modułem radiowym – koszt ten leży po stronie Miejskiego Zakładu Energetyki Cieplnej w Świdnicy. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, 2.4.2. dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami BHP, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być nowe i odpowiadać parametrom podanym w projekcie, muszą posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, należy przedłożyć Zamawiającemu. 2.5.5. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. Materiały te muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyrobów spełniających w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofertą przetargową. 2.5.8. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy do 15.09.2017 r., 2.5.10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nienadających się do ponownego wbudowania z wyjątkiem przypadku pisemnego wniosku właściciela mieszkania do Wykonawcy robót o pozostawienie materiałów z jednoczesnym wskazaniem miejsca ich złożenia Wykonawca protokolarnie przekaże je właścicielowi mieszkania (tj. m.in. pieców kaflowych, kominków, grzejników i rur). 2.5.11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w/w protokołu lub właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem i na własny koszt tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nakłady niestanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy są objęte ceną ofertową. 2.5.15. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usunięcia wad. 2.5.17. Uzyskanie opinii kominiarskich potwierdzających odcięcie paleniska od przewodu spalinowego. 2.5.18. Wykonawca ponosi koszty prób, badań, odbiorów technicznych itp. 2.5.19. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z postępów prac w mieszkaniu i częściach wspólnych (w szczególności przed rozpoczęciem realizacji oraz po jej zakończeniu). Budynki i mieszkania w trakcie realizacji robót budowlanych są stale zamieszkałe. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do tych obiektów i bezpieczne ich użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. Uzgodnienie terminu realizacji robót w poszczególnych mieszkaniach leży po stronie Wykonawcy, który winien uzgodnić go z właścicielem mieszkania. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Wykonawca będzie sukcesywnie przekazywał do odbioru przedmiot umowy (tj. kompleksowo wykonane roboty budowlane w każdej klatce budynku oraz węzeł). W dniu zgłoszenia gotowości danego budynku do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty wymagane jak przy odbiorze przedmiotu umowy. 2.6.3. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe robót budowlanych wykonanych w mieszkaniach i częściach wspólnych w budynkach protokołami potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru. Odbiór częściowy może nastąpić po wykonaniu wszystkich robót budowlanych w mieszkaniu lub części wspólnej zgodnie z dokumentacją projektową. 2.6.4. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 2.6.5. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbiorów będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 2.6.6. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.7. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, b) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to:  jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie,  jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 2.6.8. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót w danym budynku będzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz uruchomienie węzła cieplnego i umożliwienie dostarczenia ciepła do odbiorców w danym budynku. 2.6.9. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: a) oświadczenie kierownika budowy o:  zgodności wykonania wewnętrznej instalacji z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami,  doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy – budynku i lokalu, a także – w razie potrzeby ulicy, sąsiedniej nieruchomości, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protokoły badań i kontroli jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2.6.10. Po zakończeniu robót w każdym mieszkaniu i budynku Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót w danym budynku. W przypadku zaniechania wykonania tego obowiązku, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego Budynki mieszkalne wielorodzinne przy ul. Saperów 23-23a-25-25a oraz przy ul. Parkowej 1-3-5-7 w Świdnicy to obiekty pięciokondygnacyjne w technologii wielkoblokowej, w całości podpiwniczone. Budynki stanowią zwartą bryłę o rzucie opartym na planie prostokąta. Bryły budynków przesunięte w połowie o ok. 1 metr w celu rozbicia dużej płaszczyzny elewacyjnej. Ściany piwnic z betonu wylewanego o grubości 24 cm z lokalnymi pogrubieniami, na kondygnacjach mieszkalnych, ściany z bloków ściennych typowych (cegła żerańska) oraz bloczków z betonu komórkowego. Stropy żelbetowe kanałowe. Stropodachy z płyt żelbetowych kanałowych i korytkowych z pustką powietrzną. Fundamenty budynków z betonu żwirowego zbrojone stalą posadowione w sposób bezpośredni, poniżej strefy przemarzania. Ściany zewnętrzne budynków ocieplono warstwą styropianu o grubości 10 cm, stropodachy ocieplone warstwą ekofibru o grubości 15 cm, okna wymieniono na nowe PCV. Współczesny budynek mieszkalny, wielorodzinny, dwuklatkowy przy ul. Kościelnej 24-26 w Świdnicy powstał, jako „plomba” pomiędzy sąsiednią zabytkową zabudową istniejących budynków o charakterze kamienic. Jest to obiekt czterokondygnacyjny w całości podpiwniczony. Dach budynku płaski pokryty papą z występującą lokalnie imitacją dachu skośnego krytego dachówką. Budynek stanowi zwartą bryłę o rzucie opartym na planie prostokąta. Elewacja frontowa budynku jest ocieplona. Na poziomie przyziemia przy klatce nr 24 możliwy jest przejazd samochodem na drugą tylną stronę budynku poprzez tzw. tunel. Fundamenty budynku posadowione w sposób bezpośredni, poniżej strefy przemarzania. Ściany fundamentowe murowane. Konstrukcja budynku tradycyjna – murowana – ze stropami gęsto żebrowymi opartymi na ścianach i podciągach. Układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny. Ściany nośne wykonane jako murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej. Schody komunikacyjne żelbetowe. Posadzka w piwnicy betonowa. Stropodach niewentylowany na stropie gęsto żebrowym pokryty papą. Imitacja dachu skośnego konstrukcji drewnianej lub stalowej pokryta dachówką. Obróbki blacharskie dachu, rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej. Stolarka okienna współczesna PCV. Drzwi zewnętrzne PCV, przeszklone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach