Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 880 000,00 zł, z przeznaczeniem na: a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 3 663 727,65 zł, b) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 216 272,35 zł.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 880 000,00 zł, z przeznaczeniem na: a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 3 663 727,65 zł, b) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 216 272,35 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 880 000,00 zł, z przeznaczeniem na: a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 3 663 727,65 zł, b) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 216 272,35 zł. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej. 3. Spłata kredytu nastąpi w latach 2022 – 2029 w ratach: 2022r. - 10-12 40 000,00 zł, 2023r. - 10-12 40 000,00 zł, 2024r. - 10-02 20 000,00 zł, 10-03 - 20 000,00 zł, 10-04 -20 000,00 zł, 10-05 - 20 000,00zł, 10-06 -20 000,00 zł 10-07 -20 000,00 zł, 10-08 -20 000,00 zł, 10-09 -20 000,00 zł, 10-10 -20 000,00 zł, 10-11 -20 000,00 zł, 2025r.10-02 -20 000,00 zł, 10-03 -20 000,00 zł, 10-04 -20 000,00 zł, 10-05 -20 000,00 zł, 10-06 -20 000,00 zł, 10-07 -20 000,00 zł, 10-08 -20 000,00 zł, 10-09 -20 000,00 zł, 10-10 -20 000,00 zł, 10-11 -20 000,00 zł, 2026r. 10-02 -30 000,00 zł, 10-03 -30 000,00 zł, 10-04 -30 000,00 zł, 10-05 -30 000,00 zł, 10-06 -30 000,00 zł, 10-07 -30 000,00 zł, 10-08 -30 000,00 zł, 10-09 -30 000,00 zł, 10-10 -30 000,00 zł, 10-11 -30 000,00 zł, 2027r 10-02 -30 000,00zł, 10-03 -30 000,00 zł, 10-04 -30 000,00 zł, 10-05 -30 000,00 zł, 10-06 -30 000,00 zł, 10-07 -30 000,00 zł, 10-08 -30 000,00 zł, 10-09 -30 000,00 zł, 10-10 -30 000,00 zł, 10-11 -30 000,00 zł, 2028 r. 10-02 -140 000,00 zł, 10-03 -140 000,00 zł, 10-04 -140 000,00 zł, 10-05 -140 000,00 zł, 10-06 -140 000,00zł, 10-07 -140 000,00 zł, 10-08 -140 000,00 zł, 10-09 -140 000,00 zł, 10-10 -140 000,00 zł, 10-11 -140 000,00 zł, 2029 r 10-02 -140 000,00 zł, 10-03 -140 000,00 zł, 10-04 -140 000,00 zł, 10-05 -140 000,00 zł, 10-06 -140 000,00 zł, 10-07 -140 000,00 zł, 10-08 -140 000,00 zł, 10-09 -140 000,00 zł, 10-10 -140 000,00 zł, 10-11 -140 000,00 zł. 4. Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje całość kwoty przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Planowany okres kredytowania od dnia 31.10.2019 r. do dnia 10.11.2029 r. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 7. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 06.09.2019 roku ( 1,64 %) oraz planowaną datę uruchomienia kredytu 31.10.2019 r. 8. Termin wykonania zamówienia: Maksymalny termin wykorzystania środków z kredytu – 30.12.2019 r. Kredyt winien być uruchomiony (przelew na konto zamawiającego) przez Wykonawcę jednorazowo nie później niż 4 dni robocze od dnia przekazania pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego. Termin uruchomienia kredytu od dnia przekazania pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa NBP na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.),a w przypadku określonych w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy wraz z niżej wymienionymi dokumentami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofert; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 6) Harmonogram spłaty kredytu i odsetek. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach