Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku. 2. Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 r. poz. 10). 3. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności : 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 797), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1219), 2) ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1114), 3) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1439), 4) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 283 z późn. zm.), 5) rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 r. poz. 10), 6) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2019 r. poz. 2028) 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres odbiorów: 1) Odpady komunalne zmieszane kod odpadu 20 03 01 składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę (7 m³) - 2 szt. a) odbiory dwa razy w tygodniu we wtorki (1 pojemnik) i w piątki (2 pojemniki) w godzinach 7.00 - 15.00, w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. 2) Odpady segregowane składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę (7 m³) po 1 szt: a) opakowania ze szkła - odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7.00-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy, b) opakowania z tworzyw sztucznych - odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7.00-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy, c) opakowania z papieru i tektury - odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7.00-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. d) Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia w sposób jednoznaczny pojemników na poszczególne odpady. 3) Odpady o kodach 15 01 04, 15 02 02*, 16 06 06, 16 02 13, 16 06 02, 16 06 03, 16 06 04, 16 06 05 – pojemniki dostarczone przez Wykonawcę - 10 litrów, z wyjątkiem 15 01 04 – 120 litrów - odbiory w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru. 4) Odpady o kodach 17 01 01, 20 02 01- pojemniki dostarczone przez Wykonawcę - 7m³ – odbiory na wezwanie, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru. 5) Odpady o kodzie 20 01 08 - pojemnik dostarczony przez Wykonawcę – 240 litrów – odbiory dwa razy w tygodniu we wtorki i w czwartki w godzinach 7 – 14.00 oraz na wezwanie w terminie 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru. 5. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do załadunku na własny środek transportu. 6. Każdy odbiór odpadów wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu w systemie BDO, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi poza ustalonym – w pkt. 4 - harmonogramem w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego pilnej konieczności odbioru odpadów - w terminie 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących pojemników, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie w terminie 1 dnia od dnia zawarcia umowy: Rodzaj pojemnika Liczba pojemników Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 20 03 01 (odpady zmieszane) 2 Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 15 01 07 (opakowania ze szkła) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 1 Pojemnik 240 litrów Kod odpadu: 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji 1 Pojemnik 120 litrów Naboje po tlenku etylenu Kod odpadu: 15 01 04 1 Pojemnik 10 litrów Zużyty sorbent Kod odpadu: 15 02 02* 1 Pojemnik 10 litrów Zużyty elektrolit Kod odpadu: 16 06 06* 1 Pojemnik na zużyte świetlówki 125 cm Kod odpadu: 16 02 13* 1 Pojemnik na zużyte świetlówki 65 cm Kod odpadu: 16 02 13* 1 Pojemnik 120 litrów na uszkodzone świetlówki kod: 16 02 13* 1 Baterie i akumulatory Kod odpadu:16 06 02* 16 06 03* 16 06 04 16 06 05 3 9. Pojemniki, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie na wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru śmieci: Rodzaj pojemnika Liczba pojemników Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 17 01 01 (remontowe) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 20 02 01 (zielone, trawa, liście) 1 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a): a) kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, b) obsługa załadunku odpadów do pojazdów, c) sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, d) sprawozdawczość i raportowanie. 17. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług, określonych w pkt 16 ppkt a)-d) będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o liczbie zatrudnionych osób, wykonujących czynności na rzecz zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w dwóch egzemplarzach (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 16 ppkt a)-d) SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, liczbę tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wymienione w pkt a). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę im wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych. 18 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Cywilnego przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Taki rodzaj zatrudnienia jest zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej przez dwie strony umowy. 19. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ofercie oświadczył, że czynności określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP powierzy osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22. (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia) 2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach określonych w rozdziale VI, XI SIWZ. 4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Za spełniających powyższe warunki, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:  posiadają aktualny dokument wydany na mocy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 1439) zezwalający na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych;  są wpisani do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992z późn. zm.) w zakresie gospodarowania odpadami,  są wpisani do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z przepisami wynikającymi z obowiązującej ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz. U. z Dz. U. 2020 r. poz. 797).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. VI.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą Postać papierowa oferty Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Postać elektroniczna oferty Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego XI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Postać papierowa oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1 A do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Postać elektroniczna oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1 A do SIWZ. Dokument sporządzone w oryginale postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach