Przetargi.pl
„Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st im. F. Chopina w Olsztynie”.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 10503 Olsztyn, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 272 691 , fax. 895 272 691
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina
    ul. Tadeusza Kościuszki 39
    10503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 272 691, fax. 895 272 691
    REGON: 28425600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-muz.olsztyn.pl lub https://bip.e-cea.pl/1502
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa - państwowa szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st im. F. Chopina w Olsztynie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st im. F. Chopina w Olsztynie wraz z towarzyszącymi im robotami budowlanymi.2 Roboty budowlane w zakresie których należy wykonać: a) demontaż istniejących drzwi b) wykucie istniejacych ościeżnic w murze c) powiększenie otworów do wymiarów projektowanych w ścianie z cegły o grubości 38 cm d) wykucie brózd pod nadproża projektowane e) montaz nadproży żelbetowych f) przygotowanie ościeży pod montaż ościeznic opaskowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej - najlepiej szkołach artystycznych bądź obiektach, gdzie wymagane jest zastosowanie drzwi akustycznych z czego:-jedno było zamówieniem o wartości zamówienia co najmniej 400.000 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy), -drugie było realizowane w budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 3.000,00m2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena: 1) Oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin realizacji, 2) Oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy branży,(osoby która będzie wyznaczona do realizacji zamówienia i wskazana w wykazie osób) 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5. Zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach