Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 10503 Olsztyn, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 272 691 , fax. 895 272 691
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina
ul. Tadeusza Kościuszki 39
10503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 272 691, fax. 895 272 691
REGON: 28425600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-muz.olsztyn.pl lub https://bip.e-cea.pl/1502
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa - państwowa szkoła artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st im. F. Chopina w Olsztynie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st im. F. Chopina w Olsztynie wraz z towarzyszącymi im robotami budowlanymi.2 Roboty budowlane w zakresie których należy wykonać: a) demontaż istniejących drzwi b) wykucie istniejacych ościeżnic w murze c) powiększenie otworów do wymiarów projektowanych w ścianie z cegły o grubości 38 cm d) wykucie brózd pod nadproża projektowane e) montaz nadproży żelbetowych f) przygotowanie ościeży pod montaż ościeznic opaskowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej - najlepiej szkołach artystycznych bądź obiektach, gdzie wymagane jest zastosowanie drzwi akustycznych z czego:-jedno było zamówieniem o wartości zamówienia co najmniej 400.000 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy), -drugie było realizowane w budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 3.000,00m2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena: 1) Oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin realizacji, 2) Oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy branży,(osoby która będzie wyznaczona do realizacji zamówienia i wskazana w wykazie osób) 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5. Zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania zmodernizowanego laboratorium w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-06-23 - Remont i modernizacja infrastruktury doświadczalnych stawów w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-05-16 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania zmodernizowanego laboratorium w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-05-14 - Remont dachu na budynku gospodarczym w Bartążku
Dodano: 2023-12-11 - Poprawa dostępności Urzędu Gminy w Purdzie.
Dodano: 2023-02-15 - Budowa urządzeń i obiektów lecznictwa uzdrowiskowego i małej architektury we wsi Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie – strefa „A” – część II roboty dodatkowe.
Dodano: 2022-09-12 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka – postępowanie – postępowanie II
Dodano: 2021-02-11 - Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalno-usługowego oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne Jaśki 18 gm. Olecko.
Dodano: 2021-02-01 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka – postępowanie – postępowanie II
Dodano: 2020-12-29 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka
Dodano: 2020-12-08