Przetargi.pl
„ Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Gimnazjum nr 2, Al Kalin 30 w Piasecznie.”

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Gimnazjum nr 2, Al Kalin 30 w Piasecznie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej zewnętrznego boiska szkolnego o powierzchni 34 m x 60 m. boisko przeznaczone będzie do gry w piłkę nożną. Zakres robót obejmuje: 1 Wykonanie zgłoszenia (lub uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę jeśli jest konieczne) do właściwego Urzędu, 2 Zagospodarowanie terenu budowy, wygrodzenie terenu robót oraz zaplecza, wykonanie prac przygotowawczych, 3 Geodezyjne sprawdzenie wymiarów i kształtów boiska, 4 Demontaż i zmagazynowanie bramek, ponowny montaż bramek po zakończeniu wymiany nawierzchni boiska, 5 Zdjęcie i utylizacja istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej, 6 Ewentualna korekta wymiarów i kształtów boiska, 7 Zdjęcie (korytowanie), wywiezienie i utylizacja, uzupełnienie, wyrównanie i zagęszczenie warstw podbudowy z kruszywa do poziomu założonej rzędnej, 8 Dostarczenie i montaż nowej nawierzchni z trawy syntetycznej, 9 Wykonanie linii na boisku, 10 Dostarczenie i montaż piłkochwytów, 11 Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 12 Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli konieczne). 1. Wymagany termin realizacji: - rozpoczęcie robót przygotowawczych, uzyskiwania niezbędnych zgód, dokonania zgłoszenia itp w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy -rozpoczęcie robót na budowie nie wcześniej niż od 26.06.2017 r. - zakończenie robót - zatwierdzone protokołem końcowym odbioru robót nie zawierającym wad, o których mowa w § 11 ust. 4 umowy do dnia 31.08.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach