Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
- Data zamieszczenia: 2019-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
REGON: 17511575001220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych” z podziałem na części: Część 1. Remont pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al. Sikorskiego 49c w Rzeszowie; Część 2. Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku, ul. Nowa 40; Część 3. Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej; Część 4. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 5. Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 6. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 7. Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 8. Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych” z podziałem na części: Część 1. Remont pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al. Sikorskiego 49c w Rzeszowie; Część 2. Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku, ul. Nowa 40; Część 3. Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej; Część 4. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 5. Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 6. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 7. Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 8. Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku. Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych: Część 1: rozbiórkowych i dekarskich; Część 2: rozbiórkowych, wykończeniowych, malarskich, remontowych instalacji elektrycznych; Część 3: rozbiórkowych, izolacyjnych, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich, tynkarskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remontowych instalacji elektrycznych, remontowych instalacji wodno-kanalizacyjnej; Część 4: remontowych konstrukcji stalowych; Część 5: rozbiórkowych i dekarskich, remontowych konstrukcji stalowych; Część 6: remontowych konstrukcji stalowych; Część 7: rozbiórkowych, tynkarskich, wymiana stolarki okiennej; Część 8: izolacyjnych, betoniarskich, posadzkarskich. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w przedmiarach robót oraz SOPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4), dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 861 BOJANÓW-KOPKI W MIEJSCOWOŚCI CISÓW LAS
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
Dodano: 2024-07-12