Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wpisanym do rejestru zabytków, usytuowanym na działce ewid. 1318 w Łęczycy przy ul. Kazimierza Odnowiciela 5

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Tumska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 247 212 285 , fax. 247 213 511
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o.
    ul. Tumska 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 247 212 285, fax. 247 213 511
    REGON: 61028358900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt.3 uPzp z dnia 29.01.2004 z późn. zm.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wpisanym do rejestru zabytków, usytuowanym na działce ewid. 1318 w Łęczycy przy ul. Kazimierza Odnowiciela 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót całości zadania obejmuje m.in.: - wykonanie wymiany istniejącego pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym, zlokalizowanym przy ulicy Kazimierza Odnowiciela 5 na dz. ew. 1318, z blachy ocynkowanej i częściowo z papy na blachę dachówkopodobną powlekaną koloru czerwonego i nowa papę. W ramach robót remontowych zostanie wykonane: rozbiórka istniejącego pokrycia , przemurowanie istniejących kominów maksymalnie do wysokości 5 m od czapy kominowej, wymiana krokwi koszowej oraz 3 krokwi połaciowych opartych na krokwi koszowej, zadeskowanie więźby dachowej, zamocowanie folii paroprzepuszczalnej, montaż kontrłat i ołacenie połaci dachowej dla pokrycia blachą dachówkopodobną powlekaną koloru czerwonego, a na części parterowej budynku wymienić pokrycie z papy na papę termozgrzewalna z warstwą ocieplającą ze steropianu, wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, uzupełnienie i wykonanie prac konserwatorskich przy gzymsie koronującym, pokrycie blachą dachówkopodobną powlekaną koloru czerwonego. Zamierzone prace remontowe w żaden sposób nie zmieniają istotnych parametrów technicznych budynku. 2. Zadanie remontowe określa: 1) Dokumentacja projektowa na całe zadanie pn: Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Kazimierza Odnowiciela 5 w Łęczycy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2) Przedmiar robót. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: do dnia 15 listopada 2019r. 2) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – ul. Kazimierza Odnowiciela 5 w Łęczyca. 3) Wymagany termin gwarancji jakości i rękojmi na roboty - zgodny z Formularzem oferty Wykonawcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty rozpoczyna się od daty odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 4) Płatność zadania realizowana jednorazowo po zakończeniu robót i odbiorze technicznym oraz dostarczeniu faktury. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO SA nr rachunku: 60 1240 3190 1111 0000 2983 7856 z adnotacją: „wadium - „Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Kazimierza Odnowiciela 5 w Łęczycy " 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 13. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11 lipca 2019 roku do godz. 10:00. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawców (art. 36b ust. 1uPzp), 2 zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) – załącznik nr 8. 3 Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót oraz załączoną dokumentację projektową, sporządzony metodą uproszczoną lub inną. 4. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach