Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2021-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania parteru Domu Katechetycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Raszkowskiej 39 w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby utworzenia Centrum Pobytu Dziennego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania parteru Domu Katechetycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Raszkowskiej 39 w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby utworzenia Centrum Pobytu Dziennego”. II. Miejsce wykonywania robót: Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Raszkowskiej 39 w Ostrowie Wielkopolskim, fragment dz. nr 3 obręb 0070.III. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany (wszystkie branże) – załącznik nr 10, 3. Projekt wykonawczy – architektura – projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 11, 4. Projekt wykonawczy – architektura – załącznik nr 12, 5. Projekt wykonawczy – konstrukcja – załącznik nr 13, 6. Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne – załącznik nr 14, 7. Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne – załącznik nr 15, 8. Projekt wykonawczy – technologia gastronomiczna – załącznik nr 16, 9. Projekt wykonawczy – wyposażenie sanitarne – załącznik nr 17, 10. Projekt wykonawczy – BIOZ – załącznik nr 18, 11. Projekt wykonawczy – Projektowana Charakterystyka Energetyczna – załącznik nr 19, 12. Przedmiar robót – branża ogólnobudowlana – załącznik nr 20, 13. Przedmiar robót – branża ogólnobudowlana .ath – załącznik nr 20a, 14. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura + konstrukcja - załącznik nr 21, 15. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne – załącznik nr 22, 16. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne - załącznik nr 23, 17. Dokumenty prawne – załącznik nr 24, 18. Rysunek stolarki uzupełniony o fasady – załącznik nr 26, 19. Schemat technologiczny – wytyczna wpięcia do istniejącego źródła ciepła – załącznik nr 27. IV. Inne wymagania i uwagi. 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z: 1) robotami rozbiórkowymi, 2) robotami konstrukcyjnymi, 3) robotami murowymi, tynkarskimi i okładzinowymi, 4) robotami posadzkowymi, 5) robotami malarskimi, 6) wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 7) robotami ślusarskimi, 8) robotami związanymi z wyposażeniem sanitariatów, 9) robotami związanymi z wyposażeniem kuchni, 10) montażem instalacji elektrycznych, w tym: instalacji elektrycznych – silnoprądowych, rozdzielnic, WLZ-ów, kabli, przewodów, instalacji oświetlenia: awaryjnego, ewakuacyjnego, ogólnej, czujek ruchu, instalacji przeciwpożarowej, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji słaboprądowej: instalacji systemu SSP, instalacji systemu teleinformatycznego, instalacji systemu przyzywowego, instalacji systemu CCTV, instalacji systemu RTV-SAT, 11) instalacji sanitarnych. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dokumentów prawnych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24