Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczenia nr 012, 013, 014, łazienki oraz korytarza w budynku przy ul. Witosa 38 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczenia nr 012, 013, 014, łazienki oraz korytarza w budynku przy ul. Witosa 38 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu pomieszczenia nr 012, 013, 014, łazienki oraz korytarza w budynku przy ul. Witosa 38 w Białymstoku. 2. Zakres robót: 1) branża budowlana: a) remont pomieszczenia nr 012. Zakres robót do wykonania: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - zagruntowanie posadzki i wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych i listew przypodłogowych /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - odbicie odspojonych tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach w pasie 1 m od podłogi i odtworzenie nowych tynków w miejsce skutych, - zagruntowanie i wykonanie gładzi na ścianach i suficie /gładzie przeznaczone do pomieszczeń piwnicznych/, - ochrona narożników kątownikiem metalowym, - zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitu /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - malowanie rur, okienka, grzejników, - wymiana kratek wentylacyjnych, - zdemontowanie kanałów wentylacji mechanicznej i zamurowanie otworów po zdemontowanych kanałach, - malowanie ościeżnicy, - zamontowanie progu, - wymiana skrzydła drzwi wejściowych, z klamką, zamkiem, kompletem trzech kluczy, z wykonaniem numeru pomieszczenia na skrzydle drzwiowym, - mycie okien, - wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. b) remont pomieszczenia nr 013. Zakres robót do wykonania: - zagruntowanie posadzki i wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomujące, - ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych i listew przypodłogowych /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - skucie płytek /fartucha/ przy umywalce, - wykucie z muru ościeżnicy i zdemontowanie drzwi pomiędzy pom. 013 i łazienką, zamurowanie otworu drzwiowego, - zagruntowanie i wykonanie gładzi na ścianach i suficie /gładzie przeznaczone do pomieszczeń piwnicznych/, - ochrona narożników kątownikiem metalowym, - zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitu /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - malowanie rur, grzejników, - zamurowanie otworów po zdemontowanych kanałach wentylacji mechanicznej, - wymiana progu drzwiowego, - malowanie ościeżnicy, - wymiana skrzydła drzwi wejściowych, z klamką, zamkiem, kompletem trzech kluczy, z wykonaniem numeru pomieszczenia na skrzydle drzwiowym, - mycie okien, - wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. c) remont pomieszczenia nr 014. Zakres robót do wykonania: - mycie posadzek lastrykowych i cokolików, - zabezpieczenie podłogi folią, - zagruntowanie i wykonanie gładzi na ścianach i suficie /gładzie przeznaczone do pomieszczeń piwnicznych/, - ochrona narożników kątownikiem metalowym, - zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitu /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - malowanie rur, grzejników, - zdemontowanie kanałów wentylacji mechanicznej, - zamurowanie otworów po zdemontowanych kanałach wentylacji mechanicznej, - zamontowanie progu, - malowanie ościeżnicy, - wymiana skrzydła drzwi wejściowych, z klamką, zamkiem, kompletem trzech kluczy, z wykonaniem numeru pomieszczenia na skrzydle drzwiowym, - mycie okien, - wymiana kratki wentylacyjnej, - wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. d) remont łazienki. Zakres robót do wykonania: - rozebranie wewnętrznych ścianek działowych i zabudowy pod brodzikami, - podstemplowanie, wykucie gniazda i osadzenie nadproża prefabrykowanego w ścianie pomiędzy łazienką i korytarzem, - wykucie otworu drzwiowego od strony korytarza, - zamontowanie ościeżnicy i progu, - zamontowanie skrzydła drzwi łazienkowych, z klamką, szyldami, zamkiem wc, kompletem trzech kluczy, z podcięciem lub tulejami wentylacyjnymi, z wykonaniem oznakowania drzwi tabliczką pomieszczenie wc, - rozebranie posadzek z płytek, - zagruntowanie posadzki i wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej, wykonać spadki w stronę wpustu podłogowego, - wykonanie izolacji z folii w płynie na posadzce i na ścianach do wysokości 0,5 m, - ułożenie gresu technicznego, o wymiarach 30x60, o klasie antypoślizgowej R10 w I gatunku, IV klasie ścieralności i nasiąkliwości wodnej poniżej 3%, na kleju cienkowarstwowym wysoko elastycznym /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - odtworzenie tynków w miejscu skutych płytek na ścianach, - wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej do wysokości górnych krawędzi ościeżnic drzwiowych, o wymiarach 30x60, - zagruntowanie i wykonanie gładzi na ścianach ponad płytkami i suficie /gładzie przeznaczone do pomieszczeń piwnicznych/, - ochrona narożników kątownikiem metalowym, - zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian ponad płytkami i sufitu /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - malowanie rur, grzejników, - zdemontowanie kanałów wentylacji mechanicznej, - zamurowanie otworów po zdemontowanych kanałach wentylacji mechanicznej, - zamontowanie lekkiej ścianki systemowej pomiędzy miską ustępową a pisuarem z laminatu kompaktowego HPL, grubości 12 mm, mocowanej do ściany za pomocą specjalnych profili aluminiowych a do podłogi za pomocą specjalnego wspornika z aluminium. e) remont korytarza Zakres robót do wykonania: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - zagruntowanie posadzki i wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie gresu technicznego, o wymiarach 30x60, o klasie antypoślizgowej R10 w I gatunku, IV klasie ścieralności i nasiąkliwości wodnej poniżej 3%, na kleju cienkowarstwowym wysoko elastycznym /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/ wraz z cokolikami, - montaż maskującej listwy progowej, - odbicie odspojonych tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach w pasie 1 m od podłogi i odtworzenie nowych tynków w miejsce skutych, - zagruntowanie i wykonanie gładzi na ścianach i suficie /gładzie przeznaczone do pomieszczeń piwnicznych/, - ochrona narożników kątownikiem metalowym, - zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitu /kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym/, - malowanie rur, grzejnika, - zdemontowanie kanałów wentylacji mechanicznej, - zamurowanie otworów po zdemontowanych kanałach wentylacji mechanicznej, - uzupełnienie docieplenia rury po demontażu kanału wentylacji mechanicznej, - malowanie ościeżnicy, - zamontowanie trzech tabliczek ze strzałkami wskazującymi drogę ewakuacji, - wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. 2) branża sanitarna: a) demontaż miski ustępowej kompaktowej z osprzętem - 1 kpl, b) demontaż brodzika z baterią - 2 kpl, c) demontaż umywalki z syfonem i baterią - 1 kpl, d) demontaż zlewu i syfonu z baterią - 1 kpl, e) demontaż kratek żeliwnych z podejściami odpływowymi żeliwnymi z zakorkowaniem podejść - 2 kpl, f) demontaż kratek żeliwnych z podejściami odpływowymi żeliwnymi bez korkowania podejść - 1 kpl, g) demontaż podejść odpływowych z PVC do miski ustępowej, umywalki, h) demontaż podejść odpływowych z PVC do zlewu z korkowaniem podejścia, i) demontaż rurociągu z rur st. ocynk. dn 15 mm z armaturą - lokalizacja w ścianach, j) wykucie bruzd w ścianach na rurociągi i wnęki ściennej na wodomierze, k) montaż rurociągów z rur Alupex dz 20 mm w izolacji podtynkowej gr. 4 mm z podejściami pod przybory sanitarne, l) montaż rurociągów PVC dn 110, 50 mm ze zmianą kierunku istniejącego trójnika PVC dn 110 mm na pionie kanalizacyjnym, m) montaż wodomierzy wz i cwu dn 15 mm z zaworami odcinającymi we wnęce ściennej - po 1 szt., n) zamurowanie bruzd ściennych, o) montaż miski ustępowej typu kompakt z deską typ twardy z zaworem odcinającym i podejściem z przewodu metalizowanego elastycznego - 1 kpl, p) montaż umywalki szer. 50 cm z syfonem chromowanym i baterią stojącą (klasy średniej) z zaworami odcinającymi pod baterię stojącą - 1 kpl, q) montaż pisuaru z zaworem spłukującym przyciskowym - 1 kpl, r) montaż zaworu ze złączką dn 15 mm - 1 szt., s) montaż wpustu podłogowego z kratką ze stali nierdzewnej - 1 kpl, t) montaż podejść odpływowych z rur PVC dn 50 mm do umywalki, pisuaru, wpustu - 3 kpl, u) montaż podejść odpływowych z rur PVC dn 110 mm do miski ustępowej - 1 kpl, v) montaż drzwiczek rewizyjnych do wodomierzy 25 x 25 cm - 1 szt, w) montaż wentylatora dn 100 mm z wyłącznikiem czasowym - 1 szt., x) wyniesienie i wywóz gruzu i zdemontowanych przyborów sanitarnych z budynku. 3) branża elektryczna: a) zdemontować wszystkie oprawy oświetleniowe starego typu w trzech pomieszczeniach piwnicznych oraz w korytarzu, b) zdemontować gniazda w jednym z pomieszczeń, które były dorabiane, a przewody do nich zostały poprowadzone po wierzchu na ścianie, c) w łazience należy zdemontować oprawy oświetleniowe, wyłączniki oświetleniowe oraz gniazdo, d) wykonać nową instalację do oprawy nad umywalką oraz w nowej lokalizacji do dwóch opraw na suficie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów (forma pisemna -tradycyjna): 1) wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ (nie podpisanie oraz niezałączenie do oferty formularza ofertowego stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie zapisów art. 89 ustawy Pzp), 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności. 14. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów (forma elektroniczna): 1) formularz ofertowy (w systemie), 2) wypełniony uszczegółowiony formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - należy sporządzić poza aplikacją, Uwaga! • Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest „narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego uszczegółowionego formularza ofertowego. • Brak złożenia uszczegółowionego formularza ofertowego zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ, będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty, stosownie do zapisów art. 89 ust. ustawy Pzp. • W przypadku rozbieżności w treści pomiędzy uszczegółowionym formularzem ofertowym (zał. nr 2 do SIWZ), a formularzem generowanym przez Platformę Zakupową, jako wiążącą zamawiający uzna treść załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) zobowiązanie innego podmiotu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (jeżeli wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności, 4) pełnomocnictwo(a) do złożenia oferty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo ewidencji, a oferta została podpisana przez pełnomocnika, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww. dokumenty: • muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane, • należy dodać w zakładce OFERTY poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach