Przetargi.pl
„Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Nocnej Pomocy Lekarskiej na parterze w budynku głównym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie realizowanego w II etapach”

Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, Gdyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 633 100 , fax. 227 633 135
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
    Gdyńska 1/3
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 227 633 100, fax. 227 633 135
    REGON: 31031500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szpital

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Nocnej Pomocy Lekarskiej na parterze w budynku głównym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie realizowanego w II etapach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Nocnej Pomocy Lekarskiej na parterze w budynku głównym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie realizowanego w II etapach”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 30.000,00 zł ( trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej, nr 48 8923 0008 0150 7177 2015 0003 z dopiskiem na „Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Nocnej Pomocy Lekarskiej na parterze w budynku głównym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie realizowanego w II etapach” - dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone Wykonawcy z należnymi odsetkami. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie zapisami SIWZ. Ponadto do oferty należy dołączyć: wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ- składane w wersji papierowej. Aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu(w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - składane w wersji papierowej. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert. PEŁNOMOCNICTWA osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów dowód opłacenia WADIUM. w przypadku zmiany typu materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia na równoważne, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane opisem technicznym parametry techniczne w postaci: ATESTÓW, CERTYFIKATÓW, NORM, APROBAT TECHNICZNYCH ORAZ CERTYFIKATÓW ZGODNOŚCI LUB DEKLARACJI ZGODNOŚCI. HARMONOGRAM FINANSOWY REALIZACJI INWESTYCJI W PODZIALE NA ETAPY. Harmonogram określający koszty inwestycji oraz terminy realizacji należy opracować w formie pisemnej i przekazać Zamawiającemu z podziałem na etap I realizacji (remont SOR) oraz etap II realizacji (remont NPL).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach