Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Wykonanie opracowań geodezyjnych do regulacji stanu własności dróg gminnych dla potrzeb Gminy Piaseczno " - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań geodezyjnych do regulacji stanu własności dróg gminnych m. in. do postępowań prowadzonych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną /Dz. U. z 1998 r. Nr 133 poz. 872 ze zmianami/ lub w trybie art. 5 ust. 1 pkt 1 z dnia 10 maja 1990 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 1990 r. Nr 32 poz. 191 ze zmianami/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70331000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 1000 zł ( jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) wypełniony wykaz cen dla odpowiednio: części I części II, części III, (zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia wykaz opracowań geodezyjnych )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości – usługi w na potrzeby Gminy Piaseczno.
Dodano: 2024-03-20 - Wycena nieruchomości – usługi w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego na potrzeby Gminy Piaseczno.
Dodano: 2024-02-08 - "Opracowania geodezyjne na potrzeby Gminy Piaseczno".
Dodano: 2023-05-11 - Opracowania geodezyjne na potrzeby Gminy Piaseczno
Dodano: 2022-12-29 - Szacowanie nieruchomości na potrzeby Gminy Piaseczno
Dodano: 2021-03-03 - „Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno”.
Dodano: 2021-02-24 - Szacowanie nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Piaseczno.
Dodano: 2020-12-29 - „Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno”.
Dodano: 2020-12-23 - Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno.
Dodano: 2020-02-24 - Szacowanie nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Piaseczno
Dodano: 2020-01-08