Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40-161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice-airport.com/pl/biznes/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór dostawcy specjalistycznych źródeł światła. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą specjalistycznych źródeł światła, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31680000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY W trackie trwania rundy wstępnej Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 1 do zaproszenia Formularz oświadczeń. Wskazane powyżej dokumenty należy załączyć w formie scanów (plik .pdf). 3) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem zestawów edukacyjnych – instalacja elektryczna oraz zestawów edukacyjnych – mechatronika w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem zestawów edukacyjnych – instalacja elektryczna oraz zestawów edukacyjnych – mechatronika w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-12-02 - Wybór dostawcy specjalistycznych źródeł światła
Dodano: 2020-06-01 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2019-07-10 - Zakup akcesoriów elektrycznych wyszczególnionych w formularzu ofertowo – cenowym zgodnie ze zgłaszanymi każdorazowo potrzebami wraz z dostawą do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2019-02-08 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2018-07-23 - Dostawa materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych, baterii i akcesoriów
Dodano: 2018-05-30 - Dostawa materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych, baterii i akcesoriów
Dodano: 2018-04-18 - Dostawy materiałów elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Dodano: 2018-03-08 - Zakup akcesoriów elektrycznych wyszczególnionych w formularzu ofertowo – cenowym zgodnie ze zgłaszanymi każdorazowo potrzebami wraz z dostawą do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2018-02-28